To oznacza koniec biegania po kolejnych piętrach budynku i "odbijania się od drzwi" w celu załatwienia jednej sprawy.
Uruchomienie kancelarii to część pierwszego etapu projektu usprawnień urzędzie. Budżet projektu wynosi ponad 485 tysięcy złotych.
Dzięki unijnemu dofinansowaniu gmina kupiła i wdraża elektroniczny obieg dokumentów, który ma na celu skrócenie czasu obsługi petentów oraz archiwizację elektroniczną dokumentów. Wszystkie pisma złożone w kancelarii podawczej są skanowane i od razu wprowadzone do systemu.
Celem całego projektu jest podniesienie kompetencji pracowników, usprawnienie pracy oraz podniesienie jakości obsługi mieszkańców.
Chcesz skontaktować się z autorem informacji? [email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?