Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poczta Polska rozwija się z myślą o klientach

Marta Danielewicz
Od poniedziałku także w placówce przy osiedlu Przyjaźni można zakupić „Głos Wielkopolski”. Do kupna zachęca Lidia Szeląg, naczelnik
Od poniedziałku także w placówce przy osiedlu Przyjaźni można zakupić „Głos Wielkopolski”. Do kupna zachęca Lidia Szeląg, naczelnik Adrian Wykrota
Restauracje starają się zdobyć gwiazdki Michelin, natomiast placówki pocztowe walczą ocertyfikaty 5 S. To inaczej zestaw technik imetod mających nacelu ustanowienie iutrzymanie wysokiej jakości stanowisk pracy. Metoda ta wywodzi się z Japonii. Jak stworzyć takie idealne miejsce pracy dla swoich podwładnych i dla klientów?

- Przede wszystkim projekt 5 S obejmuje w fazie początkowej: selekcję, systematykę i sprzątanie. Po udoskonaleniu tych technik taka placówka pocztowa staje się liderem. Potem dochodzi standaryzacja i najtrudniejsze - samodyscyplina - mówi Lidia Szeląg, naczelnik placówki pocztowej 50 na osiedlu Przyjaźni.

Lidia Szeląg od 10 lat zajmuje stanowisko naczelnika w tej placówce. Z Pocztą Polską związana jest jednak od 27 lat. Ma pod sobą 8 różnych placówek: jeden urząd, kilka jego filii i agencję. Jest mistrzynią w swoim zawodzie i koordynatorem projektu 5 S w regionie poznańskim.

- Wprowadzenie tej zasady stwarza dobre środowisko pracy dla moich pracowników. Ale nie tylko, na to przekłada się ich wydajność i dobre samopoczucie, co z kolei wiąże się z lepszą obsługą klienta. Ciągle staramy się doskonalić właśnie z myślą o naszych klientach - zaznacza Lidia Szeląg.

To ważne, bo codziennie placówki, którymi kieruje, odwiedza kilkuset poznaniaków. - Praca na Poczcie Polskiej wygląda zupełnie inaczej, niż gdy ja zaczynałam. Bez komputerów nie jesteśmy dziś w stanie pracować. Wcześniej w każdej placówce można było wysłać tylko list i paczkę. Dziś mamy szeroki wachlarz usług. W tym sprzedaż dziennika „Głos Wielkopolski” - dodaje naczelnik poczty.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Poczta Polska rozwija się z myślą o klientach - Głos Wielkopolski

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski