Podstawa sukcesu? Zgrany zespół!

    Podstawa sukcesu? Zgrany zespół!

    materiał PR

    Głos Wielkopolski

    Aktualizacja:

    Głos Wielkopolski

    Podstawa sukcesu? Zgrany zespół!
    1/3
    przejdź do galerii
    Tworzenie sklepu od podstaw to niesamowita przygoda, w której kluczem do sukcesu jest dobrze dobrany i pełen pasji zespół – podkreśla Andrzej Binert, dyrektor nowego sklepu Leroy Merlin powstającego w C.H Posnania i przekonuje, dlaczego warto dołączyć do jego załogi.
    Jak wygląda codzienna praca w Leroy Merlin?
    Praca na każdym dziale ma inną specyfikę, ale jako pracownicy Leroy Merlin mamy wspólną misję – pomoc innym w stworzeniu domów marzeń, począwszy od planowania po realizację małych i większych projektów. Dbamy o odpowiedni asortyment zgodny z najnowszymi trendami i oczekiwaniami klientów. Największą satysfakcję z pracy czerpiemy wtedy, kiedy klient do nas wraca, dzieli się swoimi małymi i dużymi sukcesami majsterkowania, w których mogliśmy pomóc. To najlepszy dowód na to, ze dobrze wykonujemy naszą pracę.

    Jakimi wartościami kierują się wasi współpracownicy?
    Szacunek do klienta i współpracowników to podstawa. Wiemy, jak ważnesą dobra atmosfera i współpraca. Stawiamy na zgrany zespół, który potrafi współpracować i budować dobrą atmosferę, a przy tym dążydo osiągania wspólnych celów, ma możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz proponowania rozwiązań, które mogą pozytywnie przełożyć się na wynik finansowy firmy.

    Jaki będzie sklep Leroy Merlin Posnania? Na jakim etapie jest budowa?
    Główne prace budowlane zostały już zakończone, obecnie zgodnie z harmonogramem wykańczamy wnętrza. Pracę planujemy zakończyć na jesieni tego roku. Nasz sklep to ok. 7,5 tys. mkw. powierzchni, na której zaprezentujemy najszerszą ofertę produktów i usług. Atutem naszego sklepu będzie sąsiedztwo węzła komunikacyjnego Rondo Rataje. Oznacza to łatwy i szybki dojazd, zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem.

    Czy rekrutujecie już pracowników sklepu w Posnanii?
    Tak, już rozpoczęliśmy rekrutację, która prowadzona jest etapami. Zrekrutowaliśmy już kadrę kierowniczą. Teraz poszukujemy Koordynatorów Działów. W kwietniu rozpoczniemy rekrutację Doradców Klienta, pracowników działów wsparcia oraz stanowisk specjalistycznych. W naszym sklepie zatrudnienie znajdzie około 160 osób. Wszystkie ogłoszenia dotyczące poszczególnych stanowisk można znaleźć na stronie www.kariera.leroymerlin.pl.

    Jakich osób Pan szuka do swojego zespołu?
    Szukamy osób, które przede wszystkim lubią kontakt z ludźmi, majsterkowiczów, pasjonatów handlu i produktu. Stawiamy na ludzi zaangażowanych w pracy i chcących się rozwijać, a przy tym otwartych na relacje z klientami oraz współpracownikami.Mile widziane jest oczywiście doświadczenie i wiedza z branży remontowej oraz wykończenia wnętrz, ale nie jest ona decydująca.

    Na co mogą liczyć pracownicy sklepu LM Posnania?
    Przede wszystkim na udział w niesamowitej przygodzie polegającej na tworzeniu naszego sklepu od podstaw.Komfort naszym nowym pracownikom zapewni okres stażowy i zdobywanie wiedzy pod okiem doświadczonych pracowników. Po okresie próbnym oferujemy im umowę o pracę na czas nieokreślony, a także bogatą ofertę benefitów, szkoleń i pakiet socjalny. Dodam tylko, że wśród kierowników nowego sklepu ponad połowa kadry kierowniczej to pracownicy po awansie z pozostałych sklepów poznańskich.

    Jak ekipa i przyszły sklep chcą się wpisać w kulturę i krajobraz miasta?
    Naszym celem jest być dobrym i pomocnym sąsiadem. Zależy nam na byciu blisko lokalnej społeczności, dlatego prowadzimy spotkania relacyjne z klientami, powołujemy Radę Klientów. Poza działaniami czysto handlowymi jesteśmy aktywnym uczestnikiem życia społeczności lokalnej- współpracujemy ze szkołami i przedszkolami, bierzemy udział i wspieramy działania społeczne mieszkańców.

    Jak wygląda twoja ścieżka zawodowa w Leroy Merlin?
    Dołączyłem do Leroy Merlin w 2002 roku jako Kierownik Działu Handlowego w sklepie w Komornikach. Po dwóch latach awansowałem na stanowisko Kontrolera Zarządzania w naszym sklepie w Swarzędzu, a po kolejnych dwóch latach i ukończeniu programu rozwojowego „Drabina Rozwoju” zostałem dyrektorem tego sklepu. Przez ostatnie osiem lat byłem odpowiedzialny za nasz pierwszy sklep w aglomeracji poznańskiej, w Swadzimiu. Od końca 2015 zajmuje się przygotowaniem nowego projektu - naszego pierwszego poznańskiego sklepu w galerii handlowej.

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo