Telefoniczny dyżur policjanta jest wspólną inicjatywą Komendy Wojewódzkiej Policji i Centrum Inicjatyw Senioralnych.
W ramach dyżurów, które będą się odbywać w każdy wtorek w godzinach od 12-14 pod numerem telefonu 887 666 508, policjanci udzielać będą informacji na temat zagrożeń, z jakimi starsi ludzie mogą spotkać się w życiu codziennym. Będą również informowali, gdzie w razie konieczności uzyskać pomoc w danej sprawie oraz jak zachować się w sytuacji zagrożenia.
Zobacz też: Ile może dorobić emeryt od 1 września 2020: nowe limity, stawki, kwoty i wyliczenia
Pierwszy taki dyżur odbył się już we wtorek, 8 września.
Sprawdź też:
Istnieje również możliwość umówienia się na indywidualne spotkanie z policjantem w siedzibie Centrum Inicjatyw Senioralnych przy ulicy Mielżyńskiego 24 w godzinach wtorkowych dyżurów. Wcześniej należy zarezerwować termin wizyty, dzwoniąc na numer 887 666 508 we wtorki w godz. 12.00-14.00.
Telefoniczny dyżur policjanta to niejedyna tego typu akcja Centrum Inicjatyw Senioralnych. W maju 2020 roku centrum uruchomiło Telefon Porad Cyfrowych. Jest to inicjatywa miasta skierowana do osób starszych, które mają problemy z korzystaniem z najnowszych technologii.
Pod specjalnym numerem telefonu: 603 489 205 pracownicy Centrum Inicjatyw Senioralnych udzielają porad cyfrowych.
Telefon Porad Cyfrowych jest czynny od poniedziałku do środy w godzinach od 10 do 14. Seniorki i seniorzy mogą uzyskać wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów z obsługą komputera, tabletu, telefonu, smartfona lub aparatu fotograficznego.
Sprawdź też:
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?