Posnania: Ruszyła kampania "Sezonie Otwórz Się"

RED
Od początku marca galeria Posnania ruszyła z kampanią "Sezonie Otwórz Się". Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends.

W ramach kampanii "Sezonie Otwórz Się" Posnania zachęca do aktywnego i zdrowego trybu życia, a także wypełnia swoje przestrzenie zielenią.

- Tylko u nas będzie można odkryć przyszłość i zapoznać się z najnowszymi trendami. W marcu w Posnanii będzie można spotkać trendsetterów, którzy opowiedzą jak zdrowo się odżywiać, modnie ubierać i aranżować wnętrza naszych domów - mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

Od 6 marca w centrum handlowym będzie można poznać najnowsze trendy w temacie Food, Fashion i Form. Posnania Future Trends przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W ramach wydarzenia odbędzie się szereg spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą najnowsze trendy. Opowiedzą o nich m.in. Jessica Mercedes, Maja Popieralska czy Damian Kordas.

Klienci Posnanii będą mogli wziąć udział także w konkursach w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a także pojawić się na okładce magazynu Posnanii.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie