W sobotę, 16 listopada do Poznania przyleciał ładunek złota. Z tego powodu odprawa odbywała się tylko przy jednym stanowisku, a kilkudziesięciu pasażerów nie zdążyło odprawić się na wyloty do Londynu i Sztokholmu.
Lotnisko Ławica już w sobotę zaapelowało do pasażerów, którzy nie polecieli w wykupioną podróż, by zgłosili się do portu. Teraz władze portu wydały komunikat:
W imieniu Zarządu Portu Lotniczego w Poznaniu jeszcze raz bardzo przepraszamy za wydarzenia z dnia 16 listopada 2019 roku. Jednocześnie bardzo dziękujemy tym z pasażerów, którzy w dniu dzisiejszym osobiście poświęcili swój czas na spotkanie z naszym przedstawicielem w Porcie Lotniczym. Bardzo prosimy o wysyłanie drogą e-mail na adres [email protected] dokumentacji (skany biletów wraz z kopią dokumentu potwierdzającego płatność, paragony parkingów, koszty dojazdu i inne) poniesionych kosztów z tytułu niedopuszczenia do lotu na tych destynacjach.
Lotnisko zapewnia, że każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie wspólnie z firmą ubezpieczeniową.
Wszyscy pasażerowie tych dwóch lotów otrzymają od Portu Lotniczego w Poznaniu specjalny darmowy pakiet na korzystanie z wyznaczonych komercyjnych usług lotniska. Pakiet ten zostanie doprecyzowany już wkrótce - deklaruje Port Lotniczy Poznań-Ławica.
ZOBACZ TEŻ:
Sprawdź też:
- Zaginęli w Wielkopolsce. Widziałeś kogoś z nich?
- 15 najczęściej kradzionych aut w Poznaniu. Masz taki model?
- Kluby i dyskoteki w Poznaniu - sprawdź, gdzie iść na imprezę
- Usuń te aplikacje z telefonu, bo inaczej stracisz pieniądze!
- Są kolorowi, odważni i nie uznają modowych granic. Tak ubierają się tylko w Poznaniu!
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?