Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poznań ma się czym chwalić!

Bogna Kisiel
Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta: – Kampania została dobrze odebrana przez poznaniaków
Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta: – Kampania została dobrze odebrana przez poznaniaków W. Wylegalski
Kiedy inni, ze względu na kryzys próbują przeczekać do lepszych czasów, Poznań rozwija skrzydła w promocji.

- Przystąpiliśmy do ofensywy - twierdzi Borys Fromberg, zastępca dyrektora biura promocji miasta Urzędu Miasta Poznania.

Od tego roku realizowana jest nowa strategia promocji marki Poznań. Po raz pierwszy też miasto przeznacza na ten cel tak dużo pieniędzy. Łukasz Goździor, szef biura promocji zaznacza, że nim wydadzą złotówkę, oglądają ją po cztery razy z każdej strony, bo jak twierdzi "nie sztuka wydać pieniądze, ale zrobić to skutecznie".

- Jest duże zrozumienie władz miasta, poznańskich radnych dla promocji - podkreśla Goździor. - Jednak efektów nie da się osiągnąć po pół roku. Potrzebne są co najmniej dwa lata, by ocenić, na ile zmieni się wizerunek stolicy Wielkopolski.

Postanowiono zbadać reakcję na pierwsze inicjatywy promocyjne miasta w ramach nowej strategii. Wyniki sondażu są obecnie analizowane.

- Już można powiedzieć, że kampania została dobrze odebrana przez poznaniaków - zapewnia Goździor i dodaje, że miasto posiada wiele magnesów. - Mamy czym się chwalić, więc róbmy to - wskazuje.

Chociażby Festiwal Teatralny Malta, który jest jednym z produktów flagowych miasta czy Animator Międzynarodowy Festiwal Filmów Animowanych. Ich organizację oceniono bardzo wysoko. Muzyczny Etno Port Poznań także wypracował sobie uznaną pozycję. Kolejnym markowym produktem miasta jest turniej tenisowy Poznań Porsche Open czy Poznań Maraton. Ten ostatni od piątku reklamuje stacja Eurosport.

Spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie 60 razy i to w sąsiedztwie relacji z takich imprez, jak Tour de France czy Turniej U.S. Open. Obejrzą je widzowie w 59 krajach. Ponadto Eurosport zrealizuje program o sportowym Poznaniu, który zaprezentuje we wrześniu. Poznań jest pierwszym polskim miastem, które reklamuje się w tej telewizji. Kampania ma wykreować za granicą atrakcyjny wizerunek największego maratonu ulicznego w Polsce i doprowadzić do tego, że zdobędzie on pozycję jednej z najważniejszych imprez tego typu w Europie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski