Film nakręcono w poznańskiej bazie podczas rutynowych ćwiczeń.
Wojsko zaznacza, że nie tylko nie dołożyło do reklamy, ale wręcz zarobi na niecodziennym przedsięwzięciu. Producent wody został bowiem sponsorem tegorocznego Air Show w Radomiu. Informacja o imprezie, która odbędzie się w ostatnich dniach sierpnia, znalazła się w reklamie.
- Spot jest dla nas ewidentną korzyścią wizerunkową - uważa mjr Marcin Rogus, rzecznik Sił Powietrznych. - Prezentuje wyjątkowe umiejętności polskich pilotów i elitarność lotniczego zawodu. Reklama przeczy też nieusprawiedliwionym doniesieniom mediów o złej jakości polskich Jastrzębi - dodaje.
Wojsko zarobiło na reklamie kilkaset tysięcy złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?