18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poznań: Na Ławicy problemu z taksówkami nie ma

Katarzyna Fertsch
Piotr Stróżyński
O taksówkach na lotnisku Ławica opowiada Hanna Surma, rzecznik prasowy portu lotniczego

Kilka dni temu okazało się, że sytuacji przed dworcem PKP nie zmieni nawet Euro. Miasto nie chce ingerować w "wojnę" między taksówkarzami niezrzeszonymi a korporacjami. Na Ławicy sytuację udało się uporządkować dawno. W jaki sposób?
Hanna Surma: W roku 2006 zawarliśmy umowy z dwoma korporacjami, które rekomendujemy pasażerom. Należący do nich taksówkarze dysponują kartami wjazdowymi na teren lotniska i oczekują na klientów na oznakowanym parkingu. Wkrótce, dzięki ogłoszonemu na początku maja postępowaniu konkursowemu i zmianie dotychczasowych zasad, damy klientom większy wybór. Jesteśmy otwarci na pozostałe działające w Poznaniu korporacje. Zawrzemy nowe umowy na dedykowane taksówkom miejsca.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Poznań: Taksówki przed dworcem PKP - nic się nie zmieni
Komentarz Andrzeja Janasa: Gorzej już być nie mogło

Jeśli pasażer ma ochotę zamówić kurs z innej korporacji, to czy taka taksówka wjedzie na teren lotniska?
Hanna Surma: Naturalnie! Rekomendacja nie oznacza narzucania wyboru konkretnej korporacji. Wybrana przez klienta taksówka podjedzie pod terminal bez problemu, korzystając z bramek wjazdowych, gdyż pierwsze 15 minut przebywania na lotniskowym parkingu jest bezpłatne. Bez pośpiechu można zapakować bagaż i wsiąść.

Czy wcześniej zdarzały się skargi pasażerów na nieuczciwych taksówkarzy?
Hanna Surma: W ostatnich latach wpłynęły do nas słownie dwie skargi, w tym jedna okazała się bezzasadna. Zarządy korporacji rzetelnie wyjaśniały każdy przypadek, przekazując informacje zgodne z ich stanem wiedzy.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:
Poznań: Radni zdecydują czy taksówki będą droższe

Dlaczego zdecydowaliście się na taką formę współpracy z taksówkarzami? Czy zdało to egzamin?
Hanna Surma: Dotychczasowe zasady się sprawdziły, nie obserwowaliśmy problemów w obsłudze pasażerów. Nowe regulacje odpowiadają rosnącym potrzebom - wzrasta liczba podróżnych, rozbudowa infrastruktury portu zwiększa przepustowość lotniska, zmienił się układ komunikacyjny przed terminalem. Dostosowujemy więc do nowych realiów także zasady rekomendacji taksówek. Jesteśmy przekonani, że przełożą się na jeszcze lepszą obsługę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski