Poznań: Poszukają nazwy i loga dla ICHOT-u

ELKA
Jakie logo będzie miał ICHOT?
Jakie logo będzie miał ICHOT? Grzegorz Dembiński
Rozstrzygnięto przetarg na przygotowanie nowej nazwy, loga i systemu identyfikacji wizualnej Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego- kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce. Wygrała Agencja Profile-Poznań.

Teraz do końca października musi przedstawić swoje propozycje i sprawdzić, czy spodobają się opinii publicznej.

- Przetarg rozstrzygnęliśmy w drugiej turze - mówi Andrzej Nowakowski, prezes Spółki Infrastruktura Euro Poznań 2012. - Były potrzebne uzupełnienia ofert i referencje. Na razie jeszcze nie ma mowy o szczegółach współpracy. Podpiszemy umowę za kilka dni i wtedy będziemy rozmawiać o konkretach.

Na plac budowy ICHOT-u wracają powoli robotnicy.

- Rozpędzamy się - twierdzi prezes Nowakowski. - Czekamy jeszcze na uruchomienie przez miasto płatności dla wykonawców i wtedy wszyscy wrócą do pracy. termin oddania centrum wyznaczony jest na grudzień tego roku. ELKA

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

c
czytelnik

A może by tak dzienikarz docisnął urzędnika i szczegółowo go przepytał? Dlaczego przetarg był 2 krotnie ogłaszany? Dlaczego do pierwszego nikt się nie zgłosił a w drugim pojawiła się tylko 1 oferta. Jaką cenę za opracowanie zaoferowała owa firma? Jakimi to niezadawalającymi referencjami wykazała się firma, która przetarg wygrała, skoro trzeba było ją wezwać do złożenia wyjaśnień? Przypomnijmy, że oferent zobowiązany był przedstawić referencje na:
1) minimum 2 usługi polegające na kreacji nazwy marki o zasięgu ogólnopolskim, wdrożone do realizacji w ciągu ostatnich 3 lat,
2) minimum 2 usługi polegające na projektach badawczych o minimalnej wartości każdego projektu 20 tys. zł brutto, zrealizowanych metodą FGI, składającą się minimum z 3 wywiadów (zawierających co najmniej badanie nazwy marki i wizerunku marki),
3) minimum 2 usługi polegające na opracowaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej wraz z Księgą tożsamości wizualnej dla jednostek samorządowych lub administracyjnych lub instytucji publicznych, o minimalnej wartości każdego opracowania co najmniej 20 tys. zł brutto
4) opracowaniem identyfikacji wizualnej oraz kreacji 2 nazw dla ogólnopolskiej marki.
Czekamy na uzupełnienie artykułu.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3