Poznań: Prezentacja tramwajów na Fortecznej [ZDJĘCIA FILM]

KAEF
Wszystkie jeżdżące po Poznaniu tramwaje zaprezentowano w środę na terenie zajezdni przy Fortecznej. To jeden z punktów posiedzenia komisji tramwajowej Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej.

Moderus Beta wyprodukowany dla Gdańska z "helmutów" był jednym z głównych bohaterów spotkania, jakie odbyło się w środę na terenie zajezdni tramwajowej przy ulicy Fortecznej.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Poznań: Tramwaje na przestrzeni lat
Poznań: Niskopodłogowe tramwaje pojadą na Jeżyce [ZDJĘCIA]

Poznańskie MPK zorganizowało tam prezentację wszystkich tramwajów, jakie obecnie jeżdżą po stolicy Wielkopolski (m.in. Tramino, Combino, zmodernizowane Tatry, poznańskie Moderusy Alfa oraz Beta) oraz właśnie gdańskiego Moderusa i tramwaju firmy Newag. Obejrzeć je mieli okazję prezesi innych firm przewozowych w kraju oraz producenci pojazdów.

- Spotkanie odbyło się w ramach komisji tramwajowej Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej - wyjaśnia Iwona Cieślik z MPK.

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

e
ejber

ZTM sobie ogląda za darmo, a goście ile płacą?

p
pyrlander

... bowiem prezentowano tabor MPK oraz mający związek z MPK poprzez Modertrans. Równie dobrze mgłbyś zapytać, gdzie jest Protram i Alstom.

B
Bimba

A gdzie największy producent tramwajów PESA ? czyżby poznańskie lobby nie dopuściło konkurencji do zaprezentowania swoich wyrobów ? Widać tu wyraźny monopol Moderusa.

G
Gogi

Ostatnio stałem się zwolennikiem rozwiązania komunikacji tramwajowej zastosowanego w Barcelonie. Tam mianowicie na wszystkich liniach jeżdżą tramwaje wahadłowe, tory w wielu miejscach są pojedyncze a przystanki pełnią rolę mijanek (choć miejscami są podwójne torowiska), a co najważniejsze - nie ma pętli, których budowa zajmuje sporo miejsca i często bywa problematyczna... Rozwiązanie moim zdaniem proste, eleganckie i umożliwiające szybszą budowę niektórych linii, sądzę że nasi włodarze powinni przemyśleć takie rozwiązanie.

S
Seba

Solarisy lepsze ;)

d
dbc

jest OGIEN !!! niech mpk tez takie modernizacje zakupi !!!!!

Dodaj ogłoszenie