- Promocja lotniska jest słaba - mówi Paweł Sowa ze stowarzyszenia "Inwestycje dla Poznania". - Potrzebna jest kampania, która pomoże konkurować z innymi regionalnymi lotniskami.
Wnioski opierają na przeprowadzonej od 6 marca do 9 kwietnia tego roku internetowej ankiecie, w której ponad 78 proc. respondentów z Poznania i powiatu poznańskiego oceniło promocję oferty Ławicy jako niedostateczną, a nawet bardzo złą. Duża część pytanych osób stwierdza, że nie docierają do nich żadne informacje o ofercie poznańskiego lotniska.
Stowarzyszenie ma kilka pomysłów na zmianę tej sytuacji. Rozpoczyna akcję "Latamy z Poznania", w której zachęcają pasażerów do wskazywania najbardziej pożądanych przez nich kierunków lotów bezpośrednich. Propozycje można zgłaszać przez cały czerwiec.
- W lipcu, już po wyborach nowych władz lotniska, chcielibyśmy przystąpić do rozmów z nimi na temat możliwości zwiększenia działań promocyjnych - zaznacza Paweł Sowa. - Chcielibyśmy także rozmawiać z przedstawicielami miasta, bo przydałaby się promocja Poznania i Wielkopolski jako kierunku turystycznego z dostępnymi połączeniami lotniczymi poza granicami kraju.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?