Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Poznań promuje się na targach w Cannes. I liczy na sukces

Bogna Kisiel
Poznań promuje się na targach w Cannes. I liczy na sukces
Poznań promuje się na targach w Cannes. I liczy na sukces Fot. Waldemar Wylegalski
Działki na Łacinie, te związane z programem "Rzeka w mieście", "Brama Teatru" razem 24 nieruchomości plus oferta poznańskich deweloperów - to propozycja Poznania prezentowana na Międzynarodowych Targach Nieruchomości MIPIM w Cannes.

Poznań promuje tereny przeznaczone pod zabudowę mieszkalną oraz usługową, zabytkowe kamienice, wille miejskie. Ale nie tylko, bo to także oferta aglomeracyjna. Znalazły się w niej działki, znajdujące się na terenie gmin Suchy Las, Buk, Czerwonak, Kórnik, Kleszczewo czy Tarnowo Podgórne. W tym roku stolica Wielkopolski ma wspólne stoisko razem z Wielkopolskim Centrum Wspierania Inwestycji.

Miejska spółka na targach w Cannes oferuje nieruchomości na sprzedaż oraz powierzchnie w Poznańskim Parku Techno-logiczno-Przemysłowym na wynajem.

- Poznańska oferta cieszy się dużym zainteresowaniem inwestorów, którzy rozważają możliwość wejścia na nasz rynek, a także tych, którzy już są na nim obecni- mówi Katja Lozina z biura obsługi inwestorów Urzędu Miasta. - Mamy nadzieję, że spotkania zaowocują nowymi inwestycjami w Poznaniu.

Prezydent Ryszard Grobelny przypomina, że ubiegłoroczne targi przyniosły wiele udanych transakcji.

- Dlatego mamy nadzieję powtórzyć ten sukces i w tym roku - dodaje R. Grobelny.

Marcin Przyłębski, dyrektor biura obsługi inwestorów zwraca uwagę na jeszcze jeden aspekt targów w Cannes.

- To jedna z najlepszych okazji na budowanie kontaktów biznesowych, prezentację potencjału miasta i pokazanie, że Poznań to doskonałe miejsce na inwestycje - twierdzi M. Przyłębski.

Targi w Cannes to największa tego typu impreza na świecie. Potrwają do piątku. Tegoroczna edycja jest 24. z kolei. Zgromadziła ok. 20 tys. wystawców i zwiedzających z 90 krajów. A wszyscy noszą identyfikatory z logo Poznania.

- W tym roku to dodatkowy element promocji miasta w Cannes - zaznacza K. Lozina.

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.gloswielkopolski.pl/piano

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski