Kampania jest skierowana do obywateli krajów, które zagrają w Poznaniu podczas Euro 2012, czyli Włochów, Chorwatów, Irlandczyków oraz do Niemców.
TU ZOBACZYSZ GALERIĘ I CZTERY FILMY DLA CZTERECH KRAJÓW
- Niemcy to państwo strategiczne dla Poznania w kontekście bliskości, potencjalnych inwestorów i turystów, dlatego rozszerzyliśmy grono odbiorców o ten kraj - mówi Łukasz Goździor z Biura Promocji Miasta. I dodaje: - Ta kampania jest spójna z ogólną strategią naszego miasta.
Pomysł oparty jest na konkursie. Uczestnicy mają za zadanie nakręcić film, w którym kopią piłkę "do Poznania". Spośród autorów najciekawszych pomysłów zostanie wyłonionych 20 zwycięzców. Zostaną oni zaproszeni do Poznania na EURO 2012 oraz otrzymają nagrodę-niespodziankę od prezydenta miasta.
INNE PROMOCJE POZNANIA:
BOBASY
MARKI
W jaki sposób miasto ma zamiar zachęcić Europejczyków do wzięciu udziału w konkursie?
- To kampania wirusowa. Ma zarażać. W tym celu wykorzystamy media społecznościowe - mówi prezydent Grobelny.
W połowie marca nakręcono spot w czterech wersjach, w każdej z nich występuje Bartosz Bosacki. Podaje on piłkę do kolejnych bohaterów w Rzymie, Dubrowniku, Dublinie i Berlinie, pokazując, jak należy nakręcić konkursowy film.
Kampania rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa miesiąc. Ma kosztować w sumie około 4 mln złotych. Szacuje się, że dotrze do około 13 milionów odbiorców.
CZYTAJ TEŻ:
SKROMNY BUDŻET NA PROMOCJĘ EURO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?