Poznań: Serwis Mercedesa i salon Mazdy w jednym miejscu

    Poznań: Serwis Mercedesa i salon Mazdy w jednym miejscu

    Piotr Robakowski

    Głos Wielkopolski

    Głos Wielkopolski

    Poznań: Serwis Mercedesa i salon Mazdy w jednym miejscu

    ©Waldemar Wylegalski

    Za niespełna dwa miesiące uruchomiony zostanie nowy serwis Mercedesa. Inwestor, firma Voyager Club rozpoczyna też budowę nowego salonu Mazdy. Zakończenie prac planowane jest na luty 2017 roku.
    Poznań: Serwis Mercedesa i salon Mazdy w jednym miejscu

    ©Waldemar Wylegalski

    Firma Voyager Club zaczynała kilkanaście lat temu od sprzedaży amerykańskich pojazdów Jeep i Chrysler. Po zmianach własnościowych, kiedy to włoski Fiat przejął Chryslera marka zniknęła z polskiego rynku. Samochody zostały, ale teraz dumnie nosiły nazwę Lancia. Tak jest, gdy za mieszanie w rynku zabiorą się specjaliści od marketingu.

    Kilka lat po wybudowaniu salonu na ul. św. Michała, poza nazwą Chrysler pojawiło się także logo japońskiej Mazdy.
    - Podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu współpracy z Mazdą, by w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnego salonu – mówi Bożena Nawrocka, współwłaścicielka Voyager Club. - Po kilku miesiącach postanowiliśmy do naszej grupy dołączyć serwis Mercedesa – dodaje.

    I właśnie najmłodsza odnoga firmy znajdująca się w ponad 40-letnich budynkach, doczeka się nowej siedziby. Prace ruszyły w połowie ubiegłego roku, a za sprawą ciepłej zimy prace na budowie prowadzone były w systemie ciągłym i zakończą się za niespełna dwa miesiące. - Najtrudniejszym elementem było odcięcie fragmentu budynku, tak by serwis mógł wciąż obsługiwać klientów. Nie mogliśmy sobie pozwolić na utratę zaufania właścicieli aut – podkreśla Nawrocka.

    Obecnie serwis ma tylko cztery stanowiska. Nowy będzie miał ich trzy razy więcej. Poza recepcją, obszerną i nowocześnie wyposażoną częścią naprawczą w budynku mieścić się będą także biura, jak również magazyn części zamiennych. Obiekt oddany zostanie do użytku w połowie czerwca.

    Po zmianach organizacyjnych rozpocznie się wyburzanie starego budynku, by w jego miejsce w ciągu najbliższych kilku miesięcy stanął nowy salon Mazdy. - Rozwój jest konieczny, gdyż obiekt w którym obecnie prezentujemy samochody Mazdy i Jeep-a zaplanowany został do wydawania maksymalnie 380 samochodów rocznie. W 2015 roku sprzedaliśmy blisko 700 aut – mówi z dumą Nawrocka.

    - Nowy obiekt Mazdy oddamy do użytku w lutym 2017 roku. Planujemy także zwiększenie zatrudnienia z obecnych 65 osób do około 80-ciu. Inwestycja pochłonie ponad 11 milionów złotych – dodaje.

    Gdy Mazda przeniesie się w nowe miejsce, stary obiekt przejdzie modernizację. Warto zauważyć, że w przypadku Mercedesa będzie to jeden z niewielu w Polsce serwisów, które spełniać będzie najnowsze wytyczne dotyczące nie tylko wizualizacji, ale przede wszystkim standardu obsługi i zaawansowanie technicznego. - Cieszy nas fakt, że rozpoczęliśmy inwestycję w oparciu o nowe wytyczne Mercedesa. W części serwisowej montujemy najnowocześniejszy obecnie sprzęt – kończy Nawrocka.



    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ktoś zna?

    Zgłoś naruszenie treści

    Czy ktoś może kupował auto u dealera Mazda Jaremko we Wrocławiu? Chcę się do nich wybrać i potrzebuję porady. Z tym to jest różnie a w internecie czytam o nich dobre opinie więc chyba warto pojechać.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dlaczego Serwis Mazdy jest taki bardzo drogi?

    K@ptus (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    W dobie dostępu do informacji ceny części mamy w zasięgu reki, ale niektórzy albo udają że o tym nie wiedzą, albo nie wiedzą, albo mają to gdzieś.
    Serwis wycenił mi cztery opony konkretnej marki...rozwiń całość

    W dobie dostępu do informacji ceny części mamy w zasięgu reki, ale niektórzy albo udają że o tym nie wiedzą, albo nie wiedzą, albo mają to gdzieś.
    Serwis wycenił mi cztery opony konkretnej marki jakie chciałem założyć u nich na kwotę 5szt opon, zamawianych samemu przez internet, oczywiście plus usługa założenia. Byłem nie mile zaskoczony takim faktem i... zrezygnowałem z usługi.
    Chytry traci dwa razy najpierw nie zarobili na usłudze wymianie opon, i stracili klienta.
    zwiń

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    PRZEPISY

    PORADY

    RAPORTY