- Facebook to potężne medium, które może nam pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku inwestycji - mówi Joanna Janowicz-Strzyżewska ze spółki Euro Poznań 2012. - Za jego pośrednictwem chcemy nie tylko informować mieszkańców o tym co się dzieje na stadionie obecnie, ale także przypomnieć okres budowy.
JAK POZNAŃSCY RADNI KORZYSTAJĄ Z FACEBOOKA
KULINARNY FACEBOOK POZNANIAKÓW
Choć w tej chwili grono przyjaciół jest niewielkie, spółka chce przyciągnąć do profilu jak największą liczbę poznaniaków, ale nie tylko.
- Stadion jest pierwszą gotową polską areną na Euro 2012, a za pośrednictwem portalu ta informacja ma szansę roznieść się na wszystkie strony świata - podkreśla Joanna Janowicz-Strzyżewska.
Na stadionowym profilu będą się pojawiać głównie informacje o bieżących wydarzeniach. Znajdzie się jednak również miejsce m.in. na wspomnienia z drzwi otwartych i wielu wycieczek, które odbyły się na obiekcie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?