W internecie już pojawiły się reklamy. W połowie czerwca plakaty promujące stolicę Wielkopolski, jako miejsce dostarczające silnych artystycznych wrażeń będą zachęcać mieszkańców największych polskich aglomeracji. Zostaną one umieszczone np. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Miasto będzie się również reklamować w prasie. A 21 czerwca na pl. Wolności ustawiony zostanie gigantycznych rozmiarów sześcian, wypełniony poznańską, kulturalną atmosferą.
- W internecie przeprowadzimy konkurs, w którym będzie można wygrać bilety na poznańskie wydarzenia kulturalne - mówi Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta. - Kampania ma pokazać mieszkańcom Polski, że w Poznaniu dużo dzieje się w kulturze. To duże wydarzenia takie, jak rozpoczynający się 17 czerwca Festiwal Ethno Port czy Festiwal Malta (26 czerwiec), ale także jazzowy Made in Chicago czy Art & Fashion Festwial w Starym Browarze.
Kampania potrwa do końca sierpnia. Jej zadaniem jest także wsparcie kandydatury Poznania w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?