Jednocześnie wydział przypomina, że mieszkańcy mogą ograniczyć czas załatwienia sprawy do ok. pół godziny, jeżeli ustalą jej termin za pomocą internetu (www.poznan.pl zakładka załatw przez internet)
lub umawiając się za pośrednictwem miejskiego call center (tel.: 61 646 33 44).
CZYTAJ TEŻ:
POZNAŃ: ZACZYNA SIĘ REMONT MOSTU TEATRALNEGO
Jak informuje Urząd Miasta, celem remontu jest dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych i ochrony danych osobowych. Przy okazji wprowadzonych zostanie szereg rozwiązań, ułatwiających załatwienie sprawy przez klientów. Ponadto będą wprowadzone również udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?