Poznańscy studenci znaleźli się wśród 30 najlepszych drużyn na świecie i jednocześnie w gronie Top 15 Europy konkursu Google Online Marketing Challenge 2015 (GOMC). Konkurs Google Online Marketing Challenge to okazja dla studentów z całego świata, aby zdobyć praktyczne doświadczenie w budowaniu internetowej kampanii marketingowej przy użyciu narzędzi Google. W ciągu 8 lat wzięło w nim udział ponad 100 tysięcy studentów i wykładowców z prawie 100 krajów. W tym roku rywalizowało ze sobą 1690 zespołów.
Polskę reprezentowały dwa zespołu: studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obie drużyny znalazły się wśród 15 najlepszych z całej Europy. Poznański zespół w składzie: Marta Kłobukowska (kapitan), Weronika Ziętek, Wojciech Odważny i Kamil Poturalski przeprowadził pod opieką naukową dr Wojciecha Czarta trzytygodniową kampanię promującą internetowy sklep modelarski poznańskiej firmy Fun & Fly.
To nie pierwszy sukces wydziału fizyki UAM. Zespoły przygotowujące się do konkursu w ramach prowadzonych na tym wydziale zajęć już czterokrotnie znalazły się w finałowym Top 5 Europy oraz ośmiokrotnie w półfinale (od 2011 określany jako Top 15 Europy). Dr Czart prowadzi zajęcia poświęcone marketingowi inter-netowemu, które są jednymi z pierwszych akademickich kursów tego typu na świecie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?