Choć jego celem nie był tworzenie rankingu, okazało się, że z dużych centrów handlowych najwięcej fanów na Facebooku ma Stary Browar. Wysoko - ze swoimi 9 tysiącami fanów - jest także Galeria Malta.
- Fanpage to dla nas sposób komunikacji z osobami z rożnych stron świata, którzy chcą być z nami blisko - podkreśla Grzegorz Bibro ze Starego Browaru.
Celem firmy SmartNet, która była twórcą raportu, było pokazanie zjawiska, jakim jest budowanie związków ze społecznościami przez centra handlowe. I przy tej okazji okazało się, że polskie centra handlowe są bardzo popularne i lubiane, a ludzie chcą dostawać informację co się w nich dzieje.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?