Klienci po wejściu do Poznańskiego Centrum Świadczeń będą zobowiązani do zdezynfekowania dłoni i założenia rękawiczek, a także muszą mieć zasłonięte usta i noc.
- Do budynku jednorazowo będzie wpuszczanych 15 klientów – mówi Damian Napierała, zastępca dyrektora Poznańskiego Centrum Świadczeń. - Pozostałe osoby muszą czekać na zewnątrz na swoją kolej. Z tego powodu zalecamy, aby przychodzili tylko ci, którzy załatwiają swoje sprawy bez osób towarzyszących.
Więcej:
Obsługa klienta będzie się odbywała w wyznaczonych miejscach, nie ma możliwości korzystania z kącika dla dzieci.
Napierała informuje, że obsługa klienta będzie funkcjonować na zasadzie biura podawczego. To oznacza, że wnioski o świadczenia zostaną zweryfikowane pod kątem poprawności wpisanych danych w formularzach.
Osoby, które zostaną poproszone o dostarczenie brakujących dokumentów, nie muszą wchodzić na salę obsługi. Dokumenty należy wrzucić do urny, stojącej przy wejściu do budynku.
Jednocześnie nadal można załatwiać sprawy elektronicznie, na przykład za pośrednictwem profilu zaufanego czy eBankowości. W dalszym ciągu Poznańskie Centrum Świadczeń obsługuje również klientów telefonicznie – 61 878 45 03 lub 61 878 45 04. Pytania, dotyczące świadczeń można też kierować mailem ([email protected]).
Głupota,Lidl,nie zamrażać
10 dowodów na to, jak ludzka głupota pomaga koronawirusowi. ...
Lidl kontra koronawirus - są zmiany w sklepach. Osłony z ple...
15 produktów, które nie powinny znaleźć się w zamrażarce. Sp...
Koronawirus w Poznaniu - wyludnione centrum miasta
Koronawirus w Polsce - mapa na żywo:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?