Poznańskie Centrum Świadczeń od poniedziałku wznawia bezpośrednią obsługę klientów, ale tylko w głównej siedzibie. Są pewne ograniczenia

Bogna Kisiel
Bogna Kisiel
Jeszcze do niedawna do Poznańskiego Centrum Świadczeń rodzice przychodzili z dziećmi. Maluchy nie nudziły się, czekając aż mama czy tata załatwią swoje sprawy. Na razie to przeszłość z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników Poznańskiego Centrum Świadczeń obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci. Centrum zaleca również, aby przychodzić bez osób towarzyszących
Jeszcze do niedawna do Poznańskiego Centrum Świadczeń rodzice przychodzili z dziećmi. Maluchy nie nudziły się, czekając aż mama czy tata załatwią swoje sprawy. Na razie to przeszłość z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników Poznańskiego Centrum Świadczeń obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci. Centrum zaleca również, aby przychodzić bez osób towarzyszących Waldemar Wylegalski
Od poniedziałku, 27 kwietnia, Poznańskie Centrum Świadczeń przy ulicy Wszystkich Świętych 1 wznawia bezpośrednią obsługę klientów. Nadal do odwołania zamknięty będzie punkt obsługi klienta przy ulicy Małachowskiego 10 oraz Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ulicy Ratajczaka 44.

Klienci po wejściu do Poznańskiego Centrum Świadczeń będą zobowiązani do zdezynfekowania dłoni i założenia rękawiczek, a także muszą mieć zasłonięte usta i noc.

- Do budynku jednorazowo będzie wpuszczanych 15 klientów – mówi Damian Napierała, zastępca dyrektora Poznańskiego Centrum Świadczeń. - Pozostałe osoby muszą czekać na zewnątrz na swoją kolej. Z tego powodu zalecamy, aby przychodzili tylko ci, którzy załatwiają swoje sprawy bez osób towarzyszących.

Więcej:

Obsługa klienta będzie się odbywała w wyznaczonych miejscach, nie ma możliwości korzystania z kącika dla dzieci.

Napierała informuje, że obsługa klienta będzie funkcjonować na zasadzie biura podawczego. To oznacza, że wnioski o świadczenia zostaną zweryfikowane pod kątem poprawności wpisanych danych w formularzach.

Osoby, które zostaną poproszone o dostarczenie brakujących dokumentów, nie muszą wchodzić na salę obsługi. Dokumenty należy wrzucić do urny, stojącej przy wejściu do budynku.

Jednocześnie nadal można załatwiać sprawy elektronicznie, na przykład za pośrednictwem profilu zaufanego czy eBankowości. W dalszym ciągu Poznańskie Centrum Świadczeń obsługuje również klientów telefonicznie – 61 878 45 03 lub 61 878 45 04. Pytania, dotyczące świadczeń można też kierować mailem (swiadczenia@psc-poznan.pl).

Głupota,Lidl,nie zamrażać

10 dowodów na to, jak ludzka głupota pomaga koronawirusowi. ...

Lidl kontra koronawirus - są zmiany w sklepach. Osłony z ple...

Poznaj TOP 15 produktów, które nie powinny znaleźć się w zam...

Koronawirus w Poznaniu - wyludnione centrum miasta

Koronawirus w Polsce - mapa na żywo:

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3