Mieszkańcy, którzy przyjdą tutaj załatwić swoje sprawy, muszą jednak liczyć się z pewnymi ograniczeniami podyktowanymi względami bezpieczeństwa. Z uwagi na epidemię koronawirusa każda osoba przed wejściem do budynku musi zdezynfekować ręce, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte np. maseczką usta i nos.
Sprawdź też:
Damian Napierała, zastępca dyrektora PCŚ przypomina również o konieczności zachowania co najmniej półtorametrowego dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta.
– Do budynków jednorazowo wpuszczanych będzie dziesięciu klientów – zapowiada Napierała. – Pozostałe osoby muszą czekać na zewnątrz na swoją kolej.
Dyrekcja PCŚ zachęca, aby przychodzili tylko ci, którzy załatwiają daną sprawę, nie zaleca się zabierania osób towarzyszących. Dzieci najlepiej zostawić w domu, ponieważ obsługa klienta odbywa się w wyznaczonych miejscach i nie będzie możliwości pozostawienia malucha w kąciku dla dzieci, który jest zamknięty.
Sprawdź też:
Składane wnioski pracownicy PCŚ będą weryfikować jedynie pod kątem poprawności wpisanych danych. Jeśli trzeba dostarczyć brakujący dokument, to należy go wrzucić do urny, stojącej przy wejściu do budynku. Nie ma powodu udawać się na salę obsługi.
Nadal sprawy w PCŚ można załatwiać elektronicznie lub telefonicznie (61 878 45 03 lub 61 878 45 04). Pytania można kierować mailowo ([email protected]).
ZOBACZ TEŻ:
Sprawdź też:
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?