Poznańskie Centrum Świadczeń od poniedziałku wznawia bezpośrednią obsługę klientów także w punkcie przy ulicy Małachowskiego

Bogna Kisiel
Bogna Kisiel
Podobnie, jak w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń, także w jego filii przy Małachowskiego mieszkańcy są zobowiązani po wejściu do budynków zdezynfekować ręce, założyć rękawiczki i maseczki. Klienci będą obsługiwani w wyznaczonych. Obsługa będzie się odbywać jeszcze przez długi czas w określonym reżimie nie tak, jak wcześniej co widać na zdjęciu
Podobnie, jak w siedzibie Poznańskiego Centrum Świadczeń, także w jego filii przy Małachowskiego mieszkańcy są zobowiązani po wejściu do budynków zdezynfekować ręce, założyć rękawiczki i maseczki. Klienci będą obsługiwani w wyznaczonych. Obsługa będzie się odbywać jeszcze przez długi czas w określonym reżimie nie tak, jak wcześniej co widać na zdjęciu Waldemar Wylegalski
27 kwietnia Poznańskie Centrum Świadczeń wznowiło bezpośrednią obsługę klientów w swojej siedzibie przy ul. Wszystkich Świętych, natomiast od 11 maja (poniedziałek) rusza na nowo także punkt przy ulicy Małachowskiego 10.

Mieszkańcy, którzy przyjdą tutaj załatwić swoje sprawy, muszą jednak liczyć się z pewnymi ograniczeniami podyktowanymi względami bezpieczeństwa. Z uwagi na epidemię koronawirusa każda osoba przed wejściem do budynku musi zdezynfekować ręce, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte np. maseczką usta i nos.

Sprawdź też:

Damian Napierała, zastępca dyrektora PCŚ przypomina również o konieczności zachowania co najmniej półtorametrowego dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta.

Czytaj też: Poznańskie Centrum Świadczeń od poniedziałku wznawia bezpośrednią obsługę klientów, ale tylko w głównej siedzibie. Są pewne ograniczenia

– Do budynków jednorazowo wpuszczanych będzie dziesięciu klientów – zapowiada Napierała. – Pozostałe osoby muszą czekać na zewnątrz na swoją kolej.

Dyrekcja PCŚ zachęca, aby przychodzili tylko ci, którzy załatwiają daną sprawę, nie zaleca się zabierania osób towarzyszących. Dzieci najlepiej zostawić w domu, ponieważ obsługa klienta odbywa się w wyznaczonych miejscach i nie będzie możliwości pozostawienia malucha w kąciku dla dzieci, który jest zamknięty.

Sprawdź też:

Składane wnioski pracownicy PCŚ będą weryfikować jedynie pod kątem poprawności wpisanych danych. Jeśli trzeba dostarczyć brakujący dokument, to należy go wrzucić do urny, stojącej przy wejściu do budynku. Nie ma powodu udawać się na salę obsługi.

Nadal sprawy w PCŚ można załatwiać elektronicznie lub telefonicznie (61 878 45 03 lub 61 878 45 04). Pytania można kierować mailowo (swiadczenia@pcs-poznan.pl).

ZOBACZ TEŻ:

15 najbardziej poszukiwanych zawodów w czasach epidemii COVID-19

Sprawdź też:

Pandemiczna matura. Uczniowie czują strach

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie