Jurorzy Festiwalu Złote Orły docenili pomysł na logotyp i hasło promocyjne Poznania. Uznali oni, że kampania była skuteczna i rzeczywiście pozytywnie wpłynęła na wizerunek miasta. Promocja Poznania, z niebieską gwiazdką w roli głównej, pojawiała się jednocześnie w różnych nośnikach reklamowych.
Reklama stworzona przez agencję Just była jedyną zgłoszoną w swojej kategorii do konkursu. Tym samym nie miała żadnej konkurencji, ale kapitule konkursu, z Jackiem Balickim na czele, spodobało się trzymanie nowego logotypu w tajemnicy oraz umieszczenie go w różnych miejscach miasta. Przypomnijmy, że pojawił się on m.in. na placu Wolności oraz na Malcie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?