Pszczoła influencerka w ciągu 3 miesięcy zdobyła ponad 100 tysięcy obserwujących. Za zebrane pieniądze z reklam chce ratować swój gatunek

AMZaktualizowano 
Na Instagramie konto B. obserwuje już ponad 100 tysięcy użytkowników Pixabay
W kwietniu na Instagramie pojawiło się konto pszczoły influencerki o imieniu „B.”. Obecnie obserwuje ją ponad sto tysięcy użytkowników. Dzięki swojej popularności właścicielka konta B. chce reklamować marki, a zarobione pieniądze przekazać na ratowanie pszczół przed wyginięciem.

B. (bee_nfluencer) w swojej biografii przedstawia siebie jako pierwszą pszczelą influencerkę. Konto, które powstało w kwietniu tego roku zebrało już 105 tysięcy obserwujących. Swoją popularność zawdzięcza zapewne oryginalnemu pomysłowi na prowadzenie konta i szlachetnemu celowi, który przyświecał przy jego zakładaniu.

Czytaj też: Ostrów Wielkopolski: Wykryto groźną chorobę pszczół. Może ona prowadzić do wyginięcia całych pszczelich rodzin

Dzięki swojej działalności B. chce zatrzymać proces wymierania pszczół. Pszela influencerka planuje za pośrednictwem mediów społecznościowych generować przychody z reklam i przekazywać je na rzecz organizacji charytatywnej Bee Fund prowadzonej przez Fondation de France, zajmującą się ochroną środowiska i ratowaniem pszczół.

Sprawdź też:

Jak czytamy na stronie fundacji, każdego roku w Europie ginie 24 proc. populacji pszczół. Fundacja przypomina, że pszczoły świadczą nieocenioną i bezpłatną ekologiczną usługę dla planety - zapewniają reprodukcję dużej części roślin. Na świecie 75 proc. upraw rolnych zapylanych jest przez pszczoły. Spadek ich populacji może nam bardzo zaszkodzić.

– Nie da się wyróżnić jednej przyczyny spadku populacji pszczół na świecie ani pogarszania się ogólnego stanu ich zdrowia. To złożone zjawisko. Mają na nie wpływ choroby i pasożyty (m.in. Varroa destructor i Nosema ceranae) oraz rolnictwo przemysłowe, którego zakres oddziaływania na pszczoły jest bardzo szeroki – informuje na swojej stronie organizacja Greenpeace.

Czytaj też: Poznań: Zgnilec amerykański atakuje pszczoły. Czy jest groźny dla ludzi?

Im więcej obserwujących pszczelej influencerce uda się zebrać, tym więcej pieniędzy zostanie przekazanych na organizację Bee Fund. Wśród marek, które już podjęły współpracę z B. jest firma Ricola produkująca ziołowe cukierki.

W galerii zdjęcia udostępniane przez B.

Zobacz też:

Ukradł ule z pszczołami. Rozdrażnione owady żądliły turystów (ZDJĘCIA)

Pszczoły wymierają, grozi nam głód - zobacz wideo:

Sprawdź też:

Wideo

Materiał oryginalny: Pszczoła influencerka w ciągu 3 miesięcy zdobyła ponad 100 tysięcy obserwujących. Za zebrane pieniądze z reklam chce ratować swój gatunek - Głos Wielkopolski

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3