Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Realne pieniądze na wirtualnych biznesach

Mateusz Pilarczyk
Mateusz Pilarczyk
Mateusz Pilarczyk archiwum
Na 4 mln zł wyceniana jest firma, która jeszcze nie zarabia i nie wiadomo czy kiedykolwiek przyniesie inwestorom zysk- takie biznesy jak EduKoala możliwe są tylko w internecie.

CZYTAJ KOMENTOWANY ARTYKUŁ:
EDU KOALA - INTERNETOWY BIZNES POZNANIAKA DOSTAŁ 100 TYSIĘCY EURO NA ROZWÓJ!

Kto jeszcze nie zna słowa start-up powinien dopisać je do słownika, bo Poznań staje się polskim zagłębiem sieciowych pomysłów. Kłopot w tym, że tylko polskich.

Wielki biznes w internecie zaczyna się, kiedy zyskuje międzynarodowy zasięg. Facebook, Google, YouTube - o tych serwisach słyszały nawet osoby, które nie mają dostępu do internetu, a poznańskim przykładem takiej witryny jest Allegro.

Edu Koala i podobne start-upy do takiej rozpoznawalności mają jeszcze daleką drogę. Jest na niej jeden skrót - zainteresowanie inwestorów, bo pokazuje, że oprócz pomysłodawcy ktoś jeszcze wierzy w sukces tego biznesu. Wyobraźnie pobudzają takie przypadki jak Instagram - fotograficzny serwis kupiony za 1 mld dolarów!

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski