Czytaj także:
Poznań: Nowy pomysł na promocję Euro 2012
Poznań promuje się plemnikami
- Nie odkryję wszystkich kart - zaznacza Łukasz Goździor, dyrektor biura promocji miasta. Ale rąbka tajemnicy jednak uchylił: - Będzie to 30-sekundowy film. Zostanie wykorzystany w promocji Poznania za granicą. Umieścimy go na stronie anglojęzycznej www.poznan.pl/uefaeuro2012. Odsyłać do niej będą reklamy w internecie oraz prasie, w najpoczytniejszych tytułach i nie tylko sportowych.
Kampania reklamowa, zapraszająca do miasta, gospodarza Euro 2012 obejmie Niemcy, Włochy, Hiszpanię oraz Holandię. Jej koszt to ok. 3,2 mln zł (prawie 3 mln zł trzeba zapłacić za wykupienie powierzchni reklamowych, 700 tys. podatku).
- Będzie głośno o Poznaniu - zapowiada Ł. Goździor. I dodaje, że na tym nie koniec. - Od wczoraj można kupić na Allegro rogale świętomarcińskie. Świeże, z dostawą do domu.
Za jedyne 9 zł plus koszty przesyłki kurierskiej mieszkaniec każdego zakątka Polski może zjeść poznański specjał.
- Chcemy pochwalić się naszym rogalem - twierdzi Ł. Goździor. - A przy okazji w sposób niestandardowy promować. Liczymy, że naszym pomysłem zainteresują się media.
Akcję "Ale rogal!" miasto przeprowadza we współpracy z Allegro, należącego do Konsorcjum Marki Poznań i cukiernikami, dzięki którym rogale są świeżutkie, prosto z pieca. A ich zapach dotrze prawdopodobnie do innych miast, ponieważ reklamy informujące o tej akcji będą pachnieć rogalami. Nie wiadomo jednak, czy miasto zdecyduje się na marketing zapachowy. Wszystko zależy od ceny.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?