Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rozmowa na Impact 2023: Jak budować markę, produkt i sprzedaż na marketingu sportowym?

Alina Krzakowska
Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu z PKN Orlen opowiedział o strategiach marketingowych związanych ze środowiskiem sportowym.
Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu z PKN Orlen opowiedział o strategiach marketingowych związanych ze środowiskiem sportowym. Adam Jastrzębowski
Impact 2023 w Poznaniu dobiegł już końca. Drugiego dnia jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej odbyła się także dyskusja na temat budowy marki i sprzedaży na marketingu sportowym.

Sponsoring w sporcie

Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. komunikacji i marketingu z PKN Orlen opowiedział o strategiach marketingowych związanych ze środowiskiem sportowym.

- Zarabiamy najwięcej, więc też wydajemy najwięcej. Staramy się mierzyć to, co robimy, żeby sponsoring i komunikacja marketingowa nie opierała się wyłącznie na tym, że tylko inwestujemy pieniądze, tylko później zmierzyć, jakie to przynosi realne efekty

- mówił Adam Burak, który dodał także, że jedną z głównych dyscyplin, które związane są ze sponsoringiem Orlenu jest F1, ale firma angażuje się także m.in. w piłkę ręczną, hokeja i koszykówkę, w zależności od kraju.

Wsparcia sportowcom udziela także Asseco Poland. Adam Góral z Asseco Poland podkreśla, że kluczową dyscypliną od dwudziestu lat jest siatkówka. Magdalena Szozda z Ferrero Polska Commercial tłumaczy zaś, że jej firma również zainteresowana jest siatkówką, ale wśród dzieci. Ich działania mają promować aktywny styl życia nie tylko wśród dzieci, ale całych rodzin, czyli dla grupy docelowej marki. Promocja nie jest jednak związana bezpośrednio z produktami marki, ma za to budować pozytywny wizerunek firmy i budzić przyjemne skojarzenia potencjalnej grupy odbiorczej.

- Społeczna odpowiedzialność biznesów jest równie ważna, co działalność finansowa. Jesteśmy (przyp. red.: jako PKN Orlen) zaangażowani w rozwój sportowy ok. 60 tys. dzieciaków w całej Polsce. To właśnie dzięki takim projektom, które inwestują w dzieciaki i kluby sportowe możemy odnosić sukcesy w sporcie. Jeśli to nie będą takie oddolne działania dla dzieci, w klubach, to tych sukcesów nigdy nie będzie

- dodaje Burak.

Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected]
Obserwuj nas także na Google News

Są takie miejsca w województwie, gdzie zarabia się znacznie lepiej niż w innych. Różnice nie są małe, a kwoty potrafią szokować. Najgorzej wypada powiat kępiński, gdzie przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto wynosi 4 245 zł. To o prawie 2,5 tys. zł mniej niż w powiecie, który może pochwalić się najwyższymi zarobkami. Zobacz, w których powiatach w Wielkopolsce wynagrodzenia są najwyższe --->

W tych powiatach w Wielkopolsce zarabia się najwięcej. Spraw...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski