Sale obsługi częściowo otwarte w siedzibie wielkopolskiego NFZ. Sprawdź, co można załatwić w WOW NFZ

Nicole Młodziejewska
Nicole Młodziejewska

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Od poniedziałku, 25 maja 2020, ponownie uruchomione zostaną sale obsługi w siedzibach Narodowego Funduszu Zdrowia. Wraz z ich otwarciem klienci będą mogli na miejscu załatwić potrzebne sprawy, a także uzyskać niezbędne informacje.

- Od poniedziałku, 25 maja, otwieramy sale obsługi klienta dla petentów, którzy będą chcieli zatwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne, potwierdzić Profil Zaufany, złożyć wniosek czy dowiedzieć się szczegółów w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego. Oprócz tego klienci będą mogli uzyskać informacje w zakresie dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, a także zwrócić się w sprawach skarg i innych informacji

- mówi Karolina Krawczyk, kierownik Działu Obsługi Bezpośredniej WOW NFZ.

Sprawdź też:

Z kolei Katarzyna Kaczorowska, naczelnik Wydziału Spraw Świadczeniobiorców WOW NFZ dodaje:

- Punkty obsługi klienta otwierają się ponownie nie tylko w Wielkopolskim Oddziale Wojewódzkim w poznaniu, ale również w delegaturach w Lesznie, Kaliszu, Pile oraz Koninie.

Czytaj też: Dr Handschuh: "Mamy wyprodukowanych 50 tys. testów jednogenowych. Przed nami jeszcze produkcja 100 tys. testów w wersji dwugenowej"

Sala obsługi Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego mieści się przy ul. Grunwaldzkiej 158 i czynna będzie od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 16.

Z racji cały czas trwającej pandemii koronawirusa sale obsługi klienta Narodowego Funduszu Zdrowia zostały wyposażone w środki ochronne i odpowiednio zabezpieczone.

- Na wejściu umieszczony zostanie płyn do dezynfekcji oraz rękawiczki. Bardzo prosimy, żeby klienci mieli ze sobą maseczki. W budynku również stanie kolejny punkt, w którym będzie można ponownie zdezynfekować ręce. Pracownicy wyposażeni będą w przyłbice oraz płyn dezynfekujący

- wyjaśnia Karolina Krawczyk.

Sprawdź też:

Limit osób, które będą mogły przebywać jednocześnie na sali, będzie uzależniony od liczby czynnych stanowisk. Jeśli sala ma trzy stanowiska do obsługi, wówczas maksymalnie tyle samo osób będzie mogło załatwić swoją sprawę w okienku.

Stanowiska do obsługi klientów będą oddalone od siebie o minimum dwa metry. Po każdym pacjencie stanowisko, w tym przesłona chroniąca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Zobacz również: Rehabilitacja poudarowa to szansa na powrót do pełnej sprawności

Mimo otwarcia sal przedstawiciele WOW NFZ nadal zachęcają do zdalnego kontaktu w formie elektronicznej, jak również za pomocą poczty tradycyjnej, czy skrzynek podawczych.

Więcej informacji na temat ponownego otwarcia sali obsługi NFZ znajdziesz KLIKAJĄC TUTAJ.

Zobacz też:

Selfie z placu boju. Poruszające zdjęcia medyków walczących ...

Sprawdź też:

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie