Sieć Biedronka postanowiła wesprzeć małe firmy. Zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.
- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Dzięki akcji zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach Biedronki. Jest to więc także korzystne dla sieci.
Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.
Czytaj także: Od poniedziałku otwarcie lasów, terenów zielonych, skwerów i bulwarów. Rząd poluzowuje obostrzenia
Aby rozpocząć współpracę z Biedronką, należy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj: Formularz zgłoszeniowy
Sprawdź też:
Stan klęski żywiołowej zostanie wprowadzony
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?