Sieć sklepów Biedronka wspiera małe firmy. Artykuły lokalnych producentów będą mogły trafić do szerszej liczby klientów

Justyna Dopierała
Justyna Dopierała
Sieć sklepów Biedronka chce wesprzeć małych, lokalnych producentów. Dzięki współpracy artykuły małych firm mogą trafić do szerokiej liczby klientów.
Sieć sklepów Biedronka chce wesprzeć małych, lokalnych producentów. Dzięki współpracy artykuły małych firm mogą trafić do szerokiej liczby klientów. Sławomir Kowalski
„Czas na wspieranie małych producentów” to akcja prowadzona przez sieć sklepów Biedronka. Firma chce w ten sposób wesprzeć małe, lokalne firmy, którym w obecnej sytuacji jest się trudno utrzymać. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów Biedronki ich produkty mogą teraz dotrzeć do nowych klientów.

Sieć Biedronka postanowiła wesprzeć małe firmy. Zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności, nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową.

- W Biedronce wierzymy, że dobra współpraca i zaufanie - szczególnie w trudnych momentach - może przynieść wiele dobrego dla nas wszystkich w przyszłości. Jeszcze szerzej otwieramy się więc na współpracę z polskimi mniejszymi producentami. Wiemy, że obecna sytuacja to dla nich duże wyzwanie. Chcemy im jasno powiedzieć – bądźcie z nami, pokażcie nam, co dobrego oferujecie, a dzięki nam dotrzecie do milionów klientów Biedronki. W ten bardzo konkretny sposób Biedronka wspiera polską gospodarkę - mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Zobacz też: Volkswagen Poznań wznawia produkcję po przerwie z powodu koronawirusa. Firma wypłaci pracownikom całkowite wynagrodzenie

Dzięki akcji zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach Biedronki. Jest to więc także korzystne dla sieci.

Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. Nawet do 40-50 artykułów w danym regionie trafi nie tylko do sklepów, ale także na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.

Czytaj także: Od poniedziałku otwarcie lasów, terenów zielonych, skwerów i bulwarów. Rząd poluzowuje obostrzenia

Aby rozpocząć współpracę z Biedronką, należy wypełnić specjalnie przygotowany formularz kontaktowy dostępny na stronie akcji, a przedstawiciele sieci sami się skontaktują w ciągu 2 tygodni.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest tutaj: Formularz zgłoszeniowy

Sprawdź też:

Bodnar nie może pełnić funkcji RPO

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie