- Rozmawiałem z kolegami i koleżankami. Ostatnio sprzedawali niewiele wyjazdów Sky Club, więc wśród przebywających za granicą chyba nie ma zbyt wielu Wielkopolan - uspokaja Włodzimierz Kolat, szef Wielkopolskiej Izby Turystycznej. - Usłyszałem tylko o jednej pani, której zresztą bardzo zależało na wycieczce tego biura.
O kłopotach Sky Club (który jest "spadkobiercą" marki Triada) mówiono już w połowie czerwca, gdy ponad stu polskich turystów "utknęło" w Hiszpanii. Mówiono wówczas o sporze biura z właścicielem hotelu, w którym mieli nocować Polacy.
Teraz - czytamy w oświadczeniu przesłanym do redakcji - urząd marszałkowski uruchomi procedurę zorganizowania powrotu do Polski turystów przebywających na wakacjach ze Sky Club oraz zwrotu wpłat wniesionych przez klientów na rzecz umów, które nie zostaną zrealizowane. To Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego jest bowiem dysponentem gwarancji ubezpieczeniowych udzielonej Sky Club (na 25 mln złotych).
- Gwarancja dotyczy pokrycia kosztów powrotu klientów do kraju, a także zwrotu wpłat poniesionych przez klientów - tłumaczy Kalina Paluch, rzecznik Sky Club.
- To może nie wystarczyć - zastanawia się Włodzimierz Kolat, ale wypowiadać się na ten temat nie chce.
Tymczasem klienci Sky Club m.in. na facebook’u dzielą się komentarzami.
- Informacje do biur podróży rozesłali w chwili zamykania 90 proc. biur agencyjnych - irytowała się Katarzyna. Anna dodawała: - Szkoda słów, jeszcze w poniedziałek pisałam wiadomość do Sky Clubu, to mi wała walnęli ze wszystko jest OK. I komentarz Kasi: - Jak się cieszę, że wróciliśmy z Grecji tydzień temu. Grupa, która przyjechała w dniu naszego wylotu, nie miała opłaconego hotelu! Zakwaterowano ich na dobę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?