Pojazdy wyjadą na ulice stolicy w pierwszym kwartale 2018 r. Dla warszawskiego przewoźnika kluczowym argumentem w wyborze dostawcy była nie tylko cena, ale innowacyjność produktu, jakość komponentów, liczba miejsc dla pasażerów.
Solarisy Urbino będą wyposażone w baterie Solaris High Energy o pojemności 208 kWh, które będzie można ładować na dwa sposoby: ładowarką zajezdniową lub za pomocą pantografu zamontowanego na dachu pojazdu. Dzięki temu autobusy będą mogły wykonywać całodzienne zadania przewozowe.
Tak wygląda elektryczny autobus z Bolechowa:
POLECAMY TEŻ:
Komunikacja miejska kluczowa w walce ze smogiem. "Korzystanie z pojazdów elektrycznych powinno stać się dla nas czymś naturalnym"
Źródło: Agencja TVN/x-news
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?