18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

reklama

Spot telewizyjny promujący Wielkopolskę [ZOBACZ SPOT]

Elżbieta PodolskaZaktualizowano 
Spot promujący Wielkopolskę Maciej Urbanowski
Wielkopolska. Wielka historia. Wielka przygoda - to hasło promujące nasz region w Polsce i za granicą. We wtorek odbyła się promocja spotu telewizyjnego przygotowanego przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, mającego zachęcić turystów do odwiedzania ciekawych miejsc Wielkopolski. A mamy się czym chwalić!

W hotelu Sheraton w Poznaniu odbyła się promocja spotu, który od 18 czerwca zachęcać będzie turystów z Polski, ale też Niemców, Hiszpanów, Holendrów i Anglików do zwiedzania naszego regionu.

45-sekundowy film pokazuje to, co w Wielkopolsce najciekawsze: historię (tutaj powstało państwo polskie), przygodę, aktywny wypoczynek i piękno natury. To, co u nas najbardziej wyjątkowe, czyli turystkę w siodle i kolejową. Nie ma natomiast Poznania.

- To celowy zabieg - mówi Tomasz Wiktor, prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z badań wynika, że jesteśmy kojarzeni przede wszystkim z targami, koziołkami, ratuszem w Poznaniu. Chcieliśmy zmienić odbiór naszego regionu. Złamać to postrzeganie. Pokazać, jak wiele innych ciekawych rzeczy mamy do zaoferowania.

Spot jest skierowany przede wszystkim do odbiorców telewizyjnych w województwach mazowieckim, dolnośląskim, śląskim, pomorskim, łódzkim, a także z samej Wielkopolski. Będzie nas także promował za granicami kraju. Pierwsza tura reklamy prowadzona będzie od wtorku, 18 czerwca do 15 lipca. Druga od 4 sierpnia do 30 września. Spot będzie pokazywany we wszystkich najpopularniejszych kanałach telewizyjnych, a także w mediach społecznościowych.

Spot jest częścią kampanii promocyjnej, która skupia się na czterech sztandarowych produktach turystycznych Wielkopolski: kulturalno-historycznym, tradycyjnym, kolejowym oraz aktywnym. Bohaterami spotu, bardzo dynamicznego i odwołującego się do emocji i wrażeń, są turyści w różnym wieku, którzy odbywają magiczną, niecodzienną podróż do zaskakujących miejsc.

Ambasadorem akcji jest wielokrotny medalista Mistrzostw Świata, Europy i Igrzysk Olimpijskich, Szymon Ziółkowski.

- Od lat promuję Wielkopolskę i Poznań, gdziekolwiek jestem zachęcam innych sportowców do przyjazdu do nas - mówił Szymon Ziółkowski.

NAJNOWSZE INFORMACJE Z POZNANIA I WIELKOPOLSKI: GLOSWIELKOPOLSKI.PL

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.gloswielkopolski.pl/piano

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 26

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

d
dsp

Słabe, wygląda jakbyśmy mieszkali w puszczy. Bez prądu, kanalizacji i cywilizacji. Widoczki fajne przaśne, ale brakuje nowoczesności. Mamy za złe zachodowi, że pyta: "Czy u Was chadzają po ulicach niedźwiedzie?" Patrząc na ten spot nietrudno przyznać im rację. I żeby nie było... mieszkam w Poznaniu prawie od 40 lat.

P
Perun

Ten komentarz, choć się nie zgadzam ze wszystkim, jest najmądrzejszym w całej tu dyskusji, którą też oceniałbym w kategoriach wysokiej aktywności społecznej. Pana uwagi są naprawdę konkretne, merytoryczne i nie deprecjonujące nikogo. Pełna kultura i fachowość. Szacun.

P
Perun

Ad vocem: "kompletnie Wielkopolski nie czują!!!" W takim razie talerz pyrów poproszę, to może "poczuję" Wielkopolskę.
Nie wiem kto robił Spot, (jakieś wrogie "obce ręce"), ale uważam, że jest naprawdę zrobiony przyzwoicie, bez fajerwerków i OSZUSTWA KOMERCYJNEGO. Akurat postawa "leśnych dziadków" jest bardzo uczciwa i odpowiedzialna.

V
Volksdeutsche von Varshau

Super komentarz!!!!!!!

P
Perun

Tu sie zgadzamy, że efekt "do łez" możnaby osiągnąć pokazując biedę na Wielkopolsce, kompletny brak kultury informacyjnej na drogach, wszechobecną słowiańską bylejakość, najdroższą w Europie autostradę, etc. - no te elementy (i wiele, wiele innych) odróżniają Wielkopolskę od Europy, nawet tej Środkowowschodniej w Słowacji.
A więc jaki aspekt afektywny (uczuciowy) wybrałby Pan za motyw główny? Spot UCZCIWIE pokazuje to, co jest realnie. Bo to jest przeciętny region! Nie, bo trzeba pokazać lwa, choć do dyspozycji mamy kota. Ta megalomania regionalnych patriotów mnie śmieszy. Nikt Panu nie zabrania zrobić swój Spot.
Oprócz emocji (być może, ich jest tu za mało), jest także intelekt, konkretne obrazy i informacje, znacznie bardziej jasno podane niż w spocie dolnośląskim.
Ad vocem normy czasowej spotów w TV, to naprawdę proszę się nie wypowiadać. Założę się o worek "pyrów", że jest także wersja 30 sek. tego spotu... :)
No właśnie, "pyry" i może buraki wziąłbym za temat przewodni tego spotu...

f
ffcdv

Kalisz wyszedł najlepiej!

n
nieustający konkurs

na najlepszy 30-to sekundowy spot promujący Wielkopolskę.
Oczywiście w standarcie HDTV.
Sprzętu i uzdolnionych ci u nas dostatek.
A uznanie i gratyfikacje ze wskazania głosami czytelników Głosu
z pewnością się znajdą.

W
Wielkopolanin

Spot mało zidentyfikowany z Wielkopolską, moim skromnym zdaniem gdyby nie tablica końcowa z nazwą regionu i stroną internetową mało, kto wpadłby na trop Wielkopolski. Wystarczyło jedynie dopisać nazwy prezentowanych miejsc i już bylibyśmy bardziej rozpoznawalni - gdzie samoloty, gdzie turystyka konna, gdzie kopalnia, Rynek, w którym mieście, itd.??? Konie - turystyka aktywna, w każdym regionie Polski możliwość jej uprawiania. Jeziora, żaglówki - podobnie. Kopalnia - bardzo dobrze, że ujęta, ale warto byłoby uzupełnić, jak wspominałem wcześniej GDZIE TO? Rynek - fajne wieczorne ujęcie, ale zbyt "oklepane", kolejka wąskotorowa - przecudnie ujęcie z wodą, ale gdzie? Białośliwie, Gniezno czy może Średzka Kolej Wąskotorowa?
Bardzo dobrze, że "startujemy" w telewizji publicznej tylko, co jest nasza marką? WIELKOPOLSKĄ MARKĄ? Czy nie można było skupić się na elementach niepowtarzalnych - wielki kosz w Nowym Tomyślu - nie ma drugiego takiego, zajadanie się przez turystów rogalami marcinńskimi - podobnie, drugich takich nie zasmakujemy gdziekolwiek indziej, niepowtarzalne architektonicznie - wielkopolskie zamki i pałace - szczególnie charakterystyczny pałac w Rokosowie, dalej Śmiełów, Gołuchów czy liczne pałace na Ziemi Leszczyńskiej, centrum hipiki w Jaszkowie, parowóz z WOLSZTYNA /nie Chabówki, jak w drukowanych materiałach promocyjnych/, itd. czy mało zaakcentowana turystyka rowerowa?
Pytanie na koniec - dokąd zmierzamy? Czy ujęcia do spotu były konsultowane z kimkolwiek z branży turystycznej,z przedstawicielami poszczególnych atrakcji turystycznych?

m
margarita

Beznadziejne, a wielkopolska jest taka ładna. Nie ma nic dla niej charakterystycznego.

d
dfjkgjkdbhfkk

"jak pokazać Wielkopolskę "inaczej" niż cząstkę europejskiego kontynentu? "
Spot REKLAMOWY nie jest od tego, by udowadniać, że "produkt" jest taki sam jak inne produkty. Widać, że o reklamie nie masz zielonego pojęcia! Reklama ma pokazywać właśnie to, co charakterystyczne, to co odróżnia od innych w pozytywnym aspekcie. Tutaj widać... przeciętność. To tak, jakby reklamować samochód hasłem: "Kupujcie nasze auto, bo się niczym nie różni od innych".
Norma w TV to raczej nie 45, ale 30 sekund i to się da zrobić! Inni jakoś dają radę!
Tego typu przedsięwzięcia reklamowe MUSZĄ grać na uczuciach. Bo... wszystkie reklamy na nich grają! W przypadku dóbr typu samochód grają na pożądaniu. Zwykłe proszki do prania grają na klimacie rodzinnym itd. Ta reklama właściwie jest dla... nikogo. Ona nie budzi żadnych uczuć, nie opiera się na żadnych emocjach.
Przykład reklamy doprowadzającej do łez? Wystarczy popatrzeć na reklamę fundacji zbierającej na budowę studni w Afryce.
Większość opinii na forum, to wcale nie malkontenctwo, a już na pewno nie opinie na zasadzie "nie bo nie", dlatego, że niemal każdy podaje KONKRETNE powody dlaczego "NIE".

j
j

ale zenada

P
Perun

Jestem naprawdę bardzo zdziwiony komentarzami. A co to są "słowiańskie akcenty"? Albo jak może spot doprowadzać do łez (sic!), albo jak pokazać Wielkopolskę "inaczej" niż cząstkę europejskiego kontynentu? A jak pokazać w 45 sekund (normy i koszty emisji w TV) wszystko, co Wielkopolska oferuje turystom? To nie Lazurowe Wybrzeże... Porażający jest ten polski malkontentyzm: "nie, bo nie...".

P
Piero

Oj Panie Wiktor kompletny gniot a ile kosztował.?

Pan jako przewodniczacy powinien za to cos sam zaplacić !!!!!

v
volkdojcz z breslau

my mieć więcej...

p
poznaniak 2

zgadzam się z niektórymi - zlepek różnych klipów pasujących w każdym miejscu kraju. Nie wyłuskano cech charakterystycznych regionu jak chociażby migawki z Biskupina, wielkopolskie wiatraki i dworki. No nie mamy niestety gór i morza...Reklamówka moim zdaniem niezbyt zachęcająca zwlaszcza widząc osamotnionych turystów na rowerach na pustej nieżyjącej uliczce z jednym szyldem......

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3