Stawiasz na rozwój firmy? Dowiedz się, jak stworzyć skuteczne kampanie marketingowe w Internecie i je rozliczyć

Materiał informacyjny | Autor: Agnieszka Mikołajec
Mamy datę kolejnej edycji konferencji marketingON. Tym razem jej tematem przewodnim będą skuteczne działania w Internecie. Co musisz o nich wiedzieć? Jak świadomie współpracować z agencją reklamową. Czego wymagać od działu marketingu i jak sprawdzić, czy nie przepalasz budżetu na działaniach, które nie są skuteczne?

marketingON to największa marketingowa konferencja w województwie kujawsko-pomorskim. Już kolejny raz spotkamy się z praktykami ze świata biznesu, marketingu i mediów, który opowiedzą co robić, aby być w Internecie widocznym.

Organizatorzy konferencji stawiają na praktyczną wiedzę, która pomoże planować, prowadzić lub kontrolować kampanie zarówno w social mediach, jak i z wykorzystaniem pozostałych działań. Gotowe przykłady, z którymi przyjadą prelegenci, pomogą zrozumieć najnowsze trendy i dowiedzieć się, które z nich są skuteczne.

Dla kogo jest konferencja marketingON 2020

Jeżeli:

  • pracujesz lub nadzorujesz pracę działu marketingu,
  • prowadzisz własną firmę i współpracujesz z agencjami lub samodzielnie próbujesz się odnaleźć w świecie reklamy i mediów,
  • jesteś pracownikiem agencji reklamowej lub jej właścicielem;
  • chcesz wiedzieć co w mediach i marketingu piszczy.

to ta konferencja zdecydowanie jest dla Ciebie. To idealne miejsce, żeby dzięki konkretnym 20-minutowym prelekcjom dowiedzieć się, co w marketingu jest tylko modą, a bez czego nasz biznes przestanie się rozwijać.

Znamy pierwsze tematy prelekcji marketingON 2020

Na naszych gości czekać będzie w sumie 12 ekspertów, liderów w swoich branżach, którzy w przystępny i angażujący sposób podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. To niepowtarzalna okazja, by poznać najnowsze trendy w marketingu i uczyć się od najlepszych!

  • Dagma Pakulska z social Selling opowie nam, co tracą firmy, które nie prowadzą działań na LinkedIn,
  • Aleksandra Chalimoniuk wyjaśni, dlaczego nagle właściwie wszyscy zaczęli pokazywać w internecie swoich pracowników i czy daje to wymierne korzyści pracodawcy, czy sprzedaży produktów?
  • Tomasz Kalko z kolei opowie, co zrobić z wygenerowanym już leadem, aby go nie zmarnować, bo przecież już za niego zapłaciliśmy.

Spotkamy się też z:

  • Adrianem Gorzyckim z Przygody Przedsiębiorców,
  • Maciejem Kosowskim, który zarządza biurem reklamy mediaPPG,
  • organizatorami ENEA BYDGOSZCZ Triathlon, czyli Aleksandrem Skoreckim i Jakubem Kubińskim.

Wszyscy prelegenci i tematy będę ogłoszone już wkrótce na stronie marketingon.pl

Co zawiera pakiet startowy marketingON 2020:

  • Certyfikat uczestnictwa
  • Darmowy parking
  • Prezentacje prelegentów
  • Materiały video
  • Bufet kawowy

Bilety na marketingON już od 249 zł netto dostępne:

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3