Przed ciekawym wyzwaniem stanęli studenci trzeciego roku specjalizacji projektowanie komunikacji w School of Form. W ramach zajęć zrealizują filmy viralowe dla sześciu organizacji pozarządowych (Drużyna Szpiku, Motyli wolontariat, Stowarzyszenie Na Tak, Edukacja dla demokracji, Fundacja Serdecznik oraz Fundusz Stypendialny Talenty).
Viral to rodzaj działań marketingowych. Po zamieszczeniu w sieci, film żyje własnym życiem. To internauci rozpowszechniają go dalej.
Celem studentów jest osiągnięcie sukcesu w internecie. Filmy zostaną zamieszczone na serwisie YouTube. Do 15 czerwca każdy z nich musi osiągnąć milion wejść.
WIDZIAŁEŚ COŚ CIEKAWEGO? ZNASZ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ? MASZ ORYGINALNE ZDJĘCIA?
NAPISZ DO NAS NA ADRES [email protected]!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?