TOP 11 najdziwniejszych nazw stanowisk w ofertach pracy. Jedi, Ninja, Guru, Magician...

OPRAC.:
Katarzyna Paczewska
Katarzyna Paczewska
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj przykłady dziwnych nazw stanowisk...
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj przykłady dziwnych nazw stanowisk... Pixabay.com
Udostępnij:
Czy do wykonywania zawodu w dzisiejszych czasach potrzebujemy mieczy świetlnych? Czy naturalnym awansem ze stanowiska “Retail Jedi” jest zamiana w Master Yodę? Nowoczesne firmy prześcigają się w tworzeniu wymyślnych nazw stanowisk, aby dodać sobie prestiżu lub ściągnąć do siebie talenty. Czy rzeczywiście tak to działa? Jak sprawdził InterviewMe, aż 82 proc. badanych nie rozumie wszystkich nazw stanowisk zawartych w ofertach pracy. 53 proc. kandydatów rezygnuje z aplikowania na ofertę pracy, która zawierała obco brzmiącą nazwę stanowiska. Prawie 70 proc. poszukujących pracy twierdzi, że oferty pracy w Polsce powinny być napisane po polsku, a 86 proc. badanych nie ufa temu, co obiecuje ogłoszenie o pracę. Social Media Trailblazer, Corporate Magician czy Ninja IT - to tylko niektóre z nazw, które Polacy próbują rozszyfrować szukając pracy. Poznaj inne dziwne nazwy stanowisk...

Miliardowe inwestycje w Polsce zagranicznych firm

Wideo

Materiał oryginalny: TOP 11 najdziwniejszych nazw stanowisk w ofertach pracy. Jedi, Ninja, Guru, Magician... - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie