Toyota C-HR – jeszcze w tym roku

    Toyota C-HR – jeszcze w tym roku w salonie Toyota Ukleja!

    Artykuł sponsorowany

    Głos Wielkopolski

    Toyota C-HR – jeszcze w tym roku  w salonie Toyota Ukleja!
    1/8
    przejdź do galerii
    Auris, RAV4 i Prius – te znakomite modele Toyoty mają swoje zalety, które sprawiają, że grono ich wiernych użytkowników rośnie. Każdy z tych samochodów ma swoje atuty, stawiające go w czołówkach poszczególnych klas.
    Teraz Toyota wpadła na pomysł, zebrania tych mocnych stron w jednym modelu – supersamochodzie, który już… zaprezentowała na ostatnich targach motoryzacyjnych w Genewie. To Toyota C-HR, należąca do niezwykle modnej rodziny crossoverów. Jak zapewnia japoński potentat, nowe auto sytuuje się w ofercie marki pomiędzy Aurisem a RAV4, łącząc zalety tych dwóch bestsellerów z atutami najnowszego Priusa. I jeszcze w drugiej połowie tego roku powinno znaleźć się w ofercie Salonu Toyota Ukleja.

    Bardzo efektowne, muskularne auto, korzysta z napędu hybrydowego o mocy 122 KM lub z silnika benzynowego 1.2 Turbo o mocy 116 KM. Hybrydy mają stanowić większość oferty: 70 procent samochodów na polskim rynku będzie wyposażonych w napęd hybrydowy.

    Warto na chwilę zatrzymać się przy tym napędzie – to najnowszy układ czwartej już generacji, taki sam jak zastosowany w nowym Priusie. Układ napędowy został zaprojektowany od podstaw, aby zapewnić płynną, cichą jazdę, dynamiczne przyspieszenie, rekordowo niskie zużycie paliwa i emisję spalin nieprzekraczającą 90 g/km, co jest wynikiem niespotykanym w tym segmencie.

    Nowy napęd hybrydowy jest efektywniejszy i lżejszy, oferuje też większą wydajność niż jego poprzednik w Priusie 3. generacji. Przyczyniła się do tego rekordowa dla silników benzynowych sprawność cieplna jednostki 1.8, która wynosi teraz 40%. Również pozostałe komponenty układu hybrydowego są znacznie wydajniejsze, przy zmniejszonych wymiarach i wadze. Ich optymalne rozmieszczenie przyczyniło się do obniżenia środka ciężkości samochodu.

    Najnowsza Toyota C-HR to drugi po Priusie samochód zbudowany na platformie TNGA, której model zawdzięcza nisko położony środek ciężkości i bardzo sztywną, wzmocnioną konstrukcję. Auto prowadzi się precyzyjnie i stabilnie, jak samochód kompaktowy, dając ogromną radość z jazdy.

    Toyota C-HR wyróżnia się dynamiczną, uniesioną sylwetką i wyjątkowo śmiałą, przykuwającą wzrok stylistyką. Model produkcyjny tylko odrobinę różni się od zapowiadającego go konceptu, co jest ewenementem na tle praktyki innych producentów. Jego nawiązujący do aut sportowych design łączy masywny dół charakterystyczny dla segmentu SUV z aerodynamiczną linią dachu w stylu coupé.

    C-HR jest wyposażony w technologie zarezerwowane zwykle dla wyższych segmentów. Rozbudowany pakiet Toyota Safety Sense, oparty na technologii radarowej, zawiera układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (Pre-collision System), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (Lane Departure Alert), układ rozpoznawania znaków drogowych (Road Sign Assist) i automatyczne światła drogowe (Automatic High Beam), a także funkcje wykrywania pieszych (Pedestrian Detection) i aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control).

    ASD TOYOTA UKLEJA, ul. Obornicka 132,62-002 Suchy Las, tel. 61 811 75 70 www.toyota-ukleja.pl

    Czytaj treści premium w Głosie Wielkopolskim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY