Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Umowa z nadzieją

Marek Lubawiński
To jedna z najlepszych umów sponsorskich w historii polskiej piłki nożnej - powiedział Michał Lipczyński, dyrektor do spraw marketingu w poznańskim Lechu.

A opinia ta dotyczy umowy, jaką szefowie Kolejorza podpisali z firmą bukma-cherską BetClic. Dzięki temu poznański klub w ciągu najbliższych trzech lat będzie bogatszy o 10 milionów złotych.

Kibice Lecha są rozżaleni, że mistrzowski tytuł uciekł w tym roku sprzed nosa. Może więc dzięki nowemu sponsorowi taka sytuacja się nie powtórzy na koniec sezonu, który rozpocznie się 31 lipca .

Ważną informacją jest również to, że dotychczasowi dobrodzieje finansowi klubu z Bułgarskiej nie rezygnują ze współpracy.

Na pewno latem któryś z piłkarzy pożegna się z Poznaniem. Ale wszyscy liczymy też na wzmocnienia. Umowa z BetClic daje nadzieję na pozyskanie piłkarzy z dobrym nazwiskiem, ale też z wielkimi umiejętnościami.

Nowy sponsor Lecha współpracuje już z Olympique Marsylia i Juventusem Turyn. Marzeniem jest osiągnięcie sportowego poziomu tych firm o uznanej renomie w Europie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski