ESKK informowała, że jeżeli przesłane materiały zawierają wady to reklamację można zgłosić w terminie siedmiu dni od momentu ich otrzymania. Tymczasem, zgodnie z prawem, w takich przypadkach konsument ma dwa lata na złożenie reklamacji z zastrzeżeniem, że od chwili wykrycia usterki nie miną więcej niż dwa miesiące. W opinii urzędu szkoła z Poznania wprowadzała swoich klientów w błąd narażając ich na rezygnację z przysługującego im prawa do reklamacji.
Dodatkowo ESKK we wzorach swoich umów zastrzegała, że nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie przesyłek przez pocztę. Tymczasem to właśnie przedsiębiorca jest za to odpowiedzialny.
Prezes UOKiK nałożyła na ESKK karę pieniężną w wysokości 15116 zł.
Czytaj także:
Poznań: Kara UOKiK dla Spółdzielni Mieszkaniowej Winogrady
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?