Bardzo możliwe, że Poznań straci swój slogan "Miasto know-how". Prezydent Jacek Jaśkowiak chce zmian w promocji Poznania.
Hasło, które funkcjonuje od 2009 roku miało mówić, że jesteśmy nowoczesnym miastem. Takim, w którym można łatwo się rozwijać, czy to podczas studiów, kariery zawodowej, czy po założeniu własnej działalności gospodarczej.
Gwiazdka przypominająca śnieżynkę w znaku promocyjnym nie przypadła do gustu wielu poznaniakom, ale zdobyła kilka prestiżowych nagród branżowych.Przeciwnicy poprzednich władz Poznania przerobili hasło "know-how" na "hau, hau". Przez to slogan kojarzył się niektórym z tak zwanym pieskim życiem, czyli przeciwieństwem tego, co w pierwotnym założeniu miało oznaczać.
- Jeszcze dokładnie nie wiadomo jak będziemy dalej promować nasze miasto - wyjaśnia Paweł Marciniak, rzecznik prezydenta. - Jednak już wiadomo, że zmiany na pewno będą - dodaje.
Biurem Promocji Miasta od lat kieruje Łukasz Goździor. W rozmowie z "Głosem" zapewnił, że już rozmawiał z nowym prezydentem na temat sposobów reklamowania miasta w przyszłości. - Będziemy dalej nad tym pracować. Trudno jednak jeszcze powiedzieć co dokładnie się może zmienić - dodaje Goździor i wyjaśnia, że najbardziej możliwą ewentualnością jest odejście od hasła.
Łukasz Goździor zapewnia jednak, że sama nazwa nadal będzie niebieska. - Możliwe natomiast, że zamiast charakterystycznej gwiazdki pojawi się herb miasta - tłumaczy.
Nie jest wykluczone również, że zmniejszy się budżet promocyjny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?