Zgodnie z regulaminem konkursu kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz doświadczenie zawodowe i artystyczne - minimum 5-letni staż pracy. Wskazany jest staż pracy w teatrze, znajomość specyfiki pracy w teatrze i umiejętność nawiązywania współpracy z ośrodkami teatralnymi w kraju i za granicą. Ponadto musi się wykazać znajomością zasad ekonomiczno - finansowych instytucji kultury, w szczególności teatru oraz przepisów prawa w zakresie funkcjonowania instytucji kultury.
Wymagana jest też znajomość mechanizmów pozyskiwania środków z funduszy zewnętrznych. Dalsze punkty mówią również o umiejętnościach organizacyjnych i menedżerskich kandydata oraz o umiejętnościach kierowania zespołem. Wskazany jest staż pracy na stanowisku kierowniczym. Ważna jest również dyspozycyjność i znajomość języka obcego. Pretendent musi sporządzić pisemną koncepcję funkcjonowania Teatru Powszechnego w Radomiu.
Wniosek o przystąpienie do konkursu wraz ze wszystkimi dokumentami kandydaci mogą składać do Urzędu Miejskiego w Radomiu, ulica Kilińskiego 30 do 25 listopada 2007 roku. Wnioski zostaną rozpatrzone do 28 grudnia 2007 roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?