reklama

Weź udział w DIGITAL DAY powered by DIMAQ i dowiedz się, jak skutecznie promować firmę w świecie online!

DMZaktualizowano 
Już 8 października eksperci DIMAQ odwiedzą POZNAŃ podczas konferencji Digital Day powered by DIMAQ. Najlepsi praktycy z branży powiedzą, kiedy warto zainwestować w działania związane z digital marketingiem i jak skutecznie wykorzystywać każdy z obszarów. Wskażą też konkretne narzędzia oraz efekty, jakich możesz oczekiwać. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów.

PROMOCJA
Kup 2 bilety w cenie 1
w polu KOD RABATOWY wpisz
[nazwa Twojej firmy] 1+1

Jeśli interesujesz się marketingiem lub/i chcesz skutecznie promować firmę w internecie, tego wydarzenia przegapić nie możesz! Eksperci z DIMAQ - najlepsi praktycy w branży - odwiedzą trzy miasta - Gdańsk, Katowice i Poznań - podczas konferencji Digital Day powered by DIMAQ. Konferencja w Poznaniu odbędzie się 8 października.

KLIKNIJ I REZERWUJ bilety na konferencję

Podczas 14 praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling.

Co w programie?

Agendę wydarzenia podzielona została na kilkanaście kluczowych dla promocji firmy obszarów marketingu online. Oto tematy wystąpień:

  • Precision Marketing w praktyce
    Michał Szczur, MindShare Poland
    Żyjemy w czasach, w których ilość danych o użytkownikach mediów cyfrowych rośnie w olbrzymim tempie. Z drugiej strony – dalej większość z nas planuje media na klasycznych, demograficznie określonych, szerokich grupach docelowych. Termin Precision Marketing funkcjonuje na rynku od lat, ale niestety nie jest to jeszcze standard planowania kampanii digitalowych. Podczas mojej prelekcji zaprezentuję metodologię wdrożenia idei precyzyjnej komunikacji w oparciu o dane pochodzące z wielu, niezależnych od siebie źródeł.
  • Direct i programmatic - jak wykorzystać je w działaniach reklamowych.
    Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA
    Prezentacja tradycyjnego i programmatycznego modelu zakupu reklamy online wraz z różnicami oraz zaletami i zagrożeniami dla małej firmy. Praktyczny case z realizacji działań programatycznych dla małej firmy, z wyspecjalizowanymi w danej branży produktami. Prosty i zrozumiały dla początkujących język, gwarantowana satysfakcja uczestników
  • Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie?
    Maciej Kapuściński, Result Media
    Nowe podejście do znanej w marketingu od dawna zasady 4 P wprowadzonej przez McCarthy'ego - Produkt, Cena, Dystrybucja i Promocja (ang. Product, Price, Place, Promotion). Jak je stosować w świecie cyfrowym? Czym jest produkt w digitalu? Gdzie i jak skutecznie go promować? Maciej Kapuściński z Result Media opowie o tym, jak połączyć te elementy i efektywnie prowadzić swój biznes we współczesnym świecie.
  • SEO i webwriting w PKO Banku Polskim: jak zacząć od zera, jak się nie poddać i jak wypracowywać sukces
    Justyna Białowąs, Michał Dec, PKO BP
    1. Co możemy stracić nie pracując nad SEO i web wiritingiem vs co już zyskujemy, gdy je robimy. 2. Jak sami uczyliśmy siebie i organizację SEO? 3. Case study webwritignu i SEO – strona informacyjna o open bankingu i PSD2
  • Wideo online w lokalnym internecie – czyli skuteczna kampania inaczej.
    Tomasz Krawczyk, mediaPPG
  • Czy Facebook wie o nas wszystko? Czyli jak efektywnie wykorzystać dane o użytkownikach do targetowania kampanii reklamowych.
    Julia Gołębiewska, Mindshare Poland
    Prelekcja ma pomóc uczestnikom w zrozumieniu dużej zbiorowości danych jaką oferuje Facebook i umieć poddać je krytycznej analizie. W oparciu o case’y pokażę jak dobra segmentacja danych może poprawić wyniki kampanii na Facebooku i na jakie pułapki należy uważać przy targetowaniu działań. Całość prezentacji rozpoczynać będzie część trendowa, prezentująca skalę działania platform z rodzin Facebooka (FB, IG, Messenger) w Polsce.
  • To jest ecommersowy kosmos, ale czy jest inne wyjście? Ścieżka użytkownika od „chcę wiedzieć” do „chcę kupić”
    AWeronika Jackowska, Ewa Sadowska, Wirtualna Polska
  • Asystenci głosowi. Kim są i jak z nimi rozmawiać.
    Jakub Kaczmarek, GoldenSubmarine
    Pomysł na stworzenie asystenta głosowego powstał już w latach 80. poprzedniego wieku. Jednak dopiero od kilku lat możemy zauważyć ich w otaczającym nas świecie. Kim są asystenci i jakie możliwości niosą dla marketerów - o tym wszystkim porozmawiamy podczas wystąpienia.
  • Proces projektowania UX w kampaniach reklamowych
    Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM
    Nasze strony projektowane są z zachowanie zasad User Experience, ale czy tak samo projektujemy kampanie reklamowe? Przecież są one również częścią ekosystemy marki. Zły pierwszy kontakt z reklamą nie naprawi nawet najlepiej zaprojektowana strona internetowa, bo pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Najlepiej zaprojektowane kampanie wynikają ze zrozumienia potrzeb ludzi, do których chcemy dotrzeć. Podczas prezentacji dowiesz się, jak projektować kampanie reklamowe zgodnie z zasadami UX.
  • Brand safety. Nie sposób je przecenić.
    Joanna Balowska, Monika Tomaszewska, Wyborcza.pl
    O rosnącej roli transparentności, wiarygodności powierzchni reklamowych oraz innych czynników poza wskaźnikami obejrzeń i zasięgami po horyzont.
  • Dlaczego wydawcy boją się programmatica?
    Krzysztof Lis, Justyna Niedziałek, Yieldbird
    Coraz większa część budżetów przenosi się do zakupu programatycznego. Wciąż jednak budzi to lęk po stronie wydawców, którzy nie zawsze chcą z niego korzystać? Dlaczego? Jak ich do tego przekonać? Dlaczego interesy wydawców i reklamodawców są ze sobą pozornie sprzeczne? Dlaczego wydawcy wolą pozostać przy tradycyjnym modelu sprzedaży reklamy (z jakim ryzykiem wiąże się dla nich programmatic)? Czy wydawca i serwis tak naprawdę mają znaczenie dla jakości kampanii? Jak efektywnie współpracować z wydawcą, by obie strony były usatysfakcjonowane?
  • Jakoś czy jakość kampanii digital? Czyli droga od briefu do postbuy wzorcowej kampanii digital.
    Adrian Kornacki, MullenLowe MediaHub
    Jak powinien być zbudowany proces przygotowania, realizacji i podsumowania kampanii digital? Z czego się składa i dlaczego pomimo wiedzy nie zawsze jest perfekcyjny? Jak uniknąć fakapy? O podejściu do planowania i realizacji kampanii digital słów i slajdów kilka.
  • Mobile to nie tylko zabawka w kieszeni. OLX story
    Jan Krzyżanowski, OLX
    Analityka OLX, której baza jest użytkownik będący w procesie zakupowym. Kanał mobile, jako jeden z wielu nośników, który umożliwia dotarcie do user'a poszukującego i chcącego kupić dany produkt.

Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

Dla kogo?

Na Digital Day powered by DIMAQ zapraszamy szczególnie:

  • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
  • osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
KLIKNIJ I REZERWUJ bilet na konferencję

A po konferencji?

  • będziesz znał kluczowe pojęcia z zakresu digital marketingu,
  • będziesz wiedział, jakie są obecnie najskuteczniejsze metody promocji online dla Twojej firmy,
  • będziesz potrafił zbriefować agencję i samodzielnie wdrożyć strategię marketingową,
  • a także będziesz wiedział, jak dbać o rozwój swoich kompetencji z zakresu digital marketingu, który zmienia się bardzo dynamicznie.

Co to jest DIMAQ?

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

DIMAQ posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze.

100 milionów euro z Funduszy Norweskich na rozwój przedsiębiorczości

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3