Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wilda: Całą dzielnicę chcą zrobić "na glanc" [ZDJĘCIA]

Katarzyna Dobroń
Dorota Bonk-Hammermeister pracuje z plastykiem miejskim nad "Wildą na glanc"
Dorota Bonk-Hammermeister pracuje z plastykiem miejskim nad "Wildą na glanc" Grzegorz Dembiński
Mają dużo pomysłów i jeszcze więcej zapału do pracy - Stowarzyszenie Wildzianie, agencja Poor no More oraz plastyk miejski zamierzają przeprowadzić rewolucję na Wildzie i zachęcić przedsiębiorców do uporządkowania reklam na swoim fyrtlu. W jaki sposób?

- Jeśli tylko przedsiębiorca się zdecyduje, to otrzyma od nas za darmo projekt nowego szyldu i propozycje w jaki sposób uefektywnić promocję swojego lokalu - wyjaśnia Marcin Zaworski z agencji Poor No More. - Proponujemy też konsultacje. Nie zawsze konieczna jest wymiana wszystkiego.

Niektóre banery mogą zyskać nowy wygląd poprzez wykorzystanie mniej agresywnych kolorów.

- Nie powinno się używać żółtego i pomarańczowego koloru, które są zarezerwowane dla systemów ostrzegawczych - przekonuje Piotr Libicki, plastyk miejski. - Niewskazane są też popularne dziś wyklejki witryn. Odsłonięte wnętrze dużo bardziej zachęca klientów do wejścia do środka. Wilda ma szansę rzeczywiście być "na glanc" właśnie ze względu na zaangażowanie różnych środowisk.

- Ten projekt stoi na trzech nogach. My jesteśmy głównie siłą roboczą - mówi Dorota Bonk-Hammermeister ze Stowarzyszenia Wildzianie. - Plastyk miejski pomoże przyspieszyć kwestie urzędowe, a agencja bierze na siebie całą koncepcję i promocję projektu.

"Wilda na glanc" to nie tylko nowe banery, ale także usuwanie reklam zamkniętych już firm, a być może nawet odmalowanie fasad.

- Niektórzy przedsiębiorcy przemalowują dolną część fasady w taki sposób, że przestaje być integralną częścią całego budynku - mówi Piotr Libicki.

Do tego potrzebni są jednak sponsorzy, których organizatorzy wciąż szukają. - Wkład właścicieli jest niezbędny, ale będzie ograniczony do minimum - zapewnia Marcin Zaworski.

Projekt spotkał się już ze sporym zainteresowaniem na facebooku. Niedługo znane będą też wyniki ankiet, w których mieszkańcy Wildy byli pytani m.in. o to, co myślą o obecnym wyglądzie dzielnicy. Akcja ruszy w drugiej połowie maja i jeśli się powiedzie, zostanie przeniesiona na inne dzielnice.

Obserwuj zmiany z nami!

Masz firmę na Wildzie i chcesz włączyć się do akcji "Wilda na glanc" ? "Głos" o Tobie napisze!

"Głos Wielkopolski" opisze i zilustruje każdą pozytywną zmianę, jaką uda się przeprowadzić w ramach projektu "Wilda na glanc". W ten sposób czytelnicy będą mogli na bieżąco śledzić, jak zmienia się ta część Poznania.

Zainteresowani udziałem w projekcie mogą zgłaszać się pod nr tel. 517 051 851 i na adres e-mail: zgloszenia @wildanaglanc.pl. Niezdecydowani mogą odwiedzić "Wildę na glanc" na facebooku. Zobacz TUTAJ.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski