Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
5 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Platforma ExpertSender sprawdziła również, co zachęca...
fot. Pexels

Zakupy online w Polsce w 2020 roku. Jak często Polacy kupują przez internet, na co i ile wydają? Znamy statystyki

Platforma ExpertSender sprawdziła również, co zachęca klientów oraz zniechęca klientów do finalizacji zakupów. Wśród czynników zachęcających znalazły się szybka i przewidywalna dostawa (19,4 proc.), najniższa cena (15,5 proc.), czy opinie o sklepie (13,8 proc.).

Do niesfinalizowania prowadzą przede wszystkim wyskakujące reklamy na stronie (15,4 proc.), brak przewidywalnej lub darmowej dostawy (13,5 proc.) i reklamy nieinteresujących produktów (13,1 proc.). Problemem może być też skomplikowana strona internetowa (12.1 proc.).

Wszystko to może prowadzić do porzucenia koszyka, czyli sytuacji, gdy klient dodał do koszyka produkt lub usługę, ale ostatecznie nie decyduje się na zakup. Obecnie robi tak ponad 90 proc. kupujących. Co piąta osoba nawet 6-10 razy w miesiącu.

Sprawdź, jak wyglądały zakupy online w 2020 roku >>

Zobacz również

Już wkrótce Łabiszyńskie Spotkania z Historią. Co czeka nas w 2024 roku?

Już wkrótce Łabiszyńskie Spotkania z Historią. Co czeka nas w 2024 roku?

To nie była bezpieczna majówka na drogach w powiecie pilskim

To nie była bezpieczna majówka na drogach w powiecie pilskim

Polecamy

Tak będzie wyglądać matura z matematyki 2024: Formuła 2015!

Tak będzie wyglądać matura z matematyki 2024: Formuła 2015!

Przecieki na maturę z polskiego. W sieci ukazały się arkusze

Przecieki na maturę z polskiego. W sieci ukazały się arkusze

Klasyczny kapuśniak z młodej kapusty na żeberkach. To danie nie ma sobie równych!

Klasyczny kapuśniak z młodej kapusty na żeberkach. To danie nie ma sobie równych!