W czerwcu 2012 roku, z powodu wcześniejszego zakończenia roku szkolnego i akademickiego (przesunięcie ze względu na Euro), część osób zrezygnowała z zakupu sieciówki lub liniówki ZTM Poznań.
Sprawdź również:
ZTM Poznań zmieni image naszych przystanków. Jak?
Jak to wygląda w liczbach? W sumie ZTM Poznań sprzedał 90,7 tysiąca sztuk biletów długookresowych (w czerwcu 2012 86,6 tys.), co daje prawie 5-procentowy wzrost. Większym powodzeniem wśród pasażerów cieszyły się też bilety 30-dniowe. Sprzedano ich ponad 3,9 tys. więcej.
- Można to wytłumaczyć faktem, że część osób dotychczas korzystających z biletów 12-miesięcznych kupionych w maju 2012 roku oraz z biletów 6-miesięcznych kupionych w grudniu 2012 roku powoli wraca do kupowania biletów 30-dniowych - zaznacza Bartosz Trzebiatowski, rzecznik prasowy ZTM Poznań.
Mimo wzrostu, w sumie w czerwcu sprzedano mniej biletów niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Czytaj też:
ZTM Poznań: Letni rozkład jazdy i mniej tramwajów
Patrząc na całe I półrocze tego roku, sprzedaż biletów ZTM Poznań spadła o 14 procent, a wpływy wzrosły o 12 procent. Największy udział w spadku sprzedaży mają bilety jednorazowe, w szczególności 15-minutowe.
NAJNOWSZE INFORMACJE Z POZNANIA I WIELKOPOLSKI: GLOSWIELKOPOLSKI.PL
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?