- Chcemy w dalszym ciągu promować firmę przez żużel, którym jakiś czas temu zainteresował mnie Adam Skórnicki. Z klubem z Leszna współpracowaliśmy już od dłuższego czasu. Byliśmy między innymi sponsorem turniejów Grand Prix w dwóch poprzednich latach. Jakiś czas temu pojawił się pomysł, aby zostać sponsorem tytularnym klubu. I teraz ten projekt udało nam się wprowadzić w życie. Mam nadzieję, że podpisując umowę przyczynimy się do kolejnych sukcesów Unii - stwierdził na konferencji prasowej prezes firmy Fogo, Tomasz Błaszak.
Czytaj także:
Jak firma Fogo znalazła się w nazwie klubu żużlowego Unia Leszno
Fogo będzie pierwszą firmą, której nazwa pojawi się w nazwie klubu. Do tej pory Unia jako jeden z nielicznych klubów żużlowych w naszym kraju, o ile nie jedyny, unikała podobnych praktyk. - Wiem, że teraz pojawią się głosy, że prezes Dworakowski zafundował kibicom niespodziankę na 75-lecie klubu. Prawda jest jednak taka, że długo broniliśmy się przed taką decyzją. Prawa ekonomii są jednak nieubłagane. Poza tym trzeba iść z duchem czasu. Nas najbardziej cieszy fakt, że Unia wspierana będzie przez firmę z pobliskich Wilkowic. Po raz kolejny udowadniamy, że bez pomocy dużych "rekinów" spoza naszego regionu, można w Lesznie robić sport na bardzo dobrym poziomie - stwierdził prezes Józef Dworakowski.
Podobnego zdania jest Maciej Duda przewodniczący rady nadzorczej spółki Unia Leszno oraz członek rady nadzorczej PKM Duda, wieloletniego sponsora strategicznego klubu, który udzielił wywiadu oficjalnej stronie internetowej Byków.
- Myślę, że kibice w swoim rozsądku zaakceptują ten fakt. Kochają przecież klub, a to rozwiązanie jemu służy. Wszyscy powinniśmy się cieszyć, że mamy w regionie tak prężne firmy. Dobry biznes polega na tym, że dwie strony korzystają. I w tym przypadku tak jest. Klub zyskuje znaczące wsparcie finansowe, dzięki któremu może spokojnie przygotowywać się do sezonu. Jak to jest ważne pokazują problemy finansowe innych drużyn ekstraligi. Fogo skorzysta z kolei z marketingowej siły Unii, najbardziej utytułowanego klubu w kraju. Nasze potrzeby się spotkały i razem będziemy rosnąć w siłę - twierdzi Duda.
W trakcie konferencji zaprezentowano również nowe kombinezony, w których w 2013 roku będą startowali zawodnicy z Leszna. Są one utrzymane w biało-niebieskich, klubowych barwach. - Zimą doszło do pewnym zmian kadrowych w naszej drużynie. Mamy nowy, odmłodzony zespół i dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę strojów. Mam nadzieję, że przyniosą nam one szczęście w nowym sezonie oraz, że przypadną do gustu leszczyńskim kibicom - stwierdził prezes Dworakowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?