MKTG SR - pasek na kartach artykułów
3 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Wiedza o klientach, ich zachowaniach i preferencjach...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Firmy pozyskują najlepszych klientów kupując ich dane. Nowe prawo umożliwia taki handel także konsumentom. Co można zyskać?

Wiedza o klientach, ich zachowaniach i preferencjach przeżywać będzie swój renesans. Wartość informacji o kupujących stanie się kluczową zmienną dla działów marketingu i sprzedaży. Co drugi ankietowany (49 proc.) nie ma wątpliwości, że wysokiej jakości dane o klientach są jednym z kluczowych elementów napędzających wzrost.

Zobacz również

21. Półmaraton Hajnowski

21. Półmaraton Hajnowski

Noc Muzeów w Muzeum imienia Orła Białego w Skarżysku. Wiele atrakcji! (ZDJĘCIA)

Noc Muzeów w Muzeum imienia Orła Białego w Skarżysku. Wiele atrakcji! (ZDJĘCIA)

Polecamy

13-latka na wycieczce szkolnej w Zatorze... urodziła dziecko

13-latka na wycieczce szkolnej w Zatorze... urodziła dziecko

Legia Warszawa ma nowego dyrektora sportowego

Legia Warszawa ma nowego dyrektora sportowego

Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera

NOWE FAKTY
Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera