Nasza Loteria - pasek na kartach artykułów

Biedronka zwalnia pracowników za to, że w czasie promocji "Biała Noc" obłowili się na skutek błędu systemu

ZEN
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów.
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów. Wojciech Wojtkielewicz
Niedawna promocja w sklepach sieci Biedronka pod hasłem "Biała noc" miała polegać na tym, że klienci, którzy kupią 20 produktów, mieli trzy najtańsze otrzymać gratis. Tymczasem w czasie akcji na skutek błędu okazało się, że za darmo można było dostać nie najtańsze, lecz najdroższe produkty. Klienci, którzy się zorientowali, kupowali 20 najtańszych produktów, by za darmo otrzymać np. drogi sprzęt AGD i RTV. Na promocji postanowili też skorzystać sami pracownicy Biedronki. Jak donosi serwis Money.pl, sieć postanowiła takie osoby ukarać.

Sieć Biedronka co rusz kusi klientów coraz to nowymi promocjami. Jedną z nich była "Biała noc", której celem było zachęcenie do robienia zakupów w nocy, gdy ruch jest najmniejszy. Polegała na tym, że przy zakupie 20 różnych produktów trzy najtańsze z nich dostaniemy gratis.

Tymczasem najprawdopodobniej na skutek błędu w systemie informatycznym zamiast najtańszych produktów, klienci w ramach promocji za darmo otrzymywali nie najtańsze, lecz najdroższe produkty ze swojego paragaonu. Wystarczyło zatem włożyc do koszyka 17 najtańszych produktów, a do tego trzy najdroższe - np. sprzęt AGD/RTV, by nic za niego nie zapłacić.

Sprawdź też:

Na błędzie skorzystało wielu klientów, a także pracowników Biedronki. Niektórzy po zakończeniu pracy jeżdzili nawet po okolicznych sklepach sieci, gdzie robili kolejne zakupy w promocji. Jak się okazuje, sieć postanowiła ich za to ukarać. Jak podaje serwis Money.pl, wielu z nich otrzymało wypowiedzenia z pracy lub nagany. Portal dotarł do uzasadnienia zwolnienia jednego z pracowników.

"Mowa jest w nim o utracie zaufania do pracownika w związku z nierzetelnym wykonywaniem przez niego obowiązków służbowych. Władze spółki zarzuciły podwładnym, że ci nie powiadomili w nocy serwisu technicznego firmy (helpdesku) o błędzie w systemie oraz sami skorzystali, kupując za bezcen najdroższe towary z sekcji non food, czyli inne niż żywność" - czytamy na Money.pl.

Murem za pracownikami staje Alfred Bujara, szef sekcji handlowej NSZZ "Solidarność", który zwraca uwagę, że pracownicy nie byli w stanie samodzielnie usunąć błędu, bowiem nie mają wpływu na ceny produktów, a pracownicy mieli prawo zrobić zakupy jak każdy klient, co zresztą jest codzienną praktyką.

Zobacz też:

Agencja ASM Sales Force Agency sprawdziła w kwietniu 2020 r., ile za przykładowy koszyk zakupów zapłacimy w sklepach najpopularniejszych sieciach handlowych (Biedronka, Lidl, Tesco, Carrefour, Kaufland, Auchan, Selgros, Makro, Intermarché, E. Leclerc., platformy zakupowe online). W każdym z nich koszyk zawierał te same 50 produktów (m.in. chemię domową i kosmetyki, mięso, ryby, mrożonki, nabiał, napoje, słodycze, alkohol itp.).  Sprawdź, ile kosztowały zakupy w sklepach najpopularniejszych  sieci handlowych ---->

Które sklepy są najtańsze: Biedronka, Lidl, Kaufland, Carref...

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: „Wojna cenowa” sklepów. Ile sklepy na tym zarabiają?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gloswielkopolski.pl Głos Wielkopolski