reklama

Być Kobietą On Tour: Rozmawiają o życiu, sukcesach i porażkach. Kobiece spotkanie w Blow Up Hall 5050

Anastazja BezdusznaZaktualizowano 
Być Kobietą On Tour to cykl spotkań o kobietach, dla kobiet, z kobietami i nie tylko Waldemar Wylegalski
W sobotni poranek w hotelu Blow UP Hall 5050 rozpoczęła się - kolejna już edycja konferencji - Być Kobietą On Tour. To cykl spotkań o kobietach, dla kobiet, z kobietami i nie tylko. Wśród zaproszonych gości, obok dziennikarek Katarzyny Dowbor i Doroty Wellman oraz piosenkarki Katarzyny Nosowskiej jest też seksuolog dr Andrzej Depko.

#BYCKOBIETA ON TOUR to projekt, który - jak przyznaje jego organizatorka i pomysłodawczyni, Marta Klepka - powstał jako odpowiedź na prośby od kobiet, które uczestniczyły w pierwszej konferencji #byckobieta, bądź słyszały relacje o niej od swoich przyjaciółek, koleżanek, znajomych.

- Szybko okazało się, że kobiety nadal chcą się spotykać, uczyć od siebie, wymieniać doświadczeniami, czerpać energie, motywować i wspierać się nawzajem - mówi Marta Klepka, na co dzień dyrektor Hotelu Blow Up Hall.

Spotkanie ponad setki kobiet zaczęło się punktualnie o godzinie 9.30. Na początku uczestniczki konferencji poznały trzy niesamowite kobiety, które poddały się metamorfozie przygotowanej przez stylistkę Annę Męczyńską. Jej stylizacje mogliśmy podziwiać w wielu polskich serialach i filmach takich jak m.in.: „Rodzinka.pl”, „Prawo Agaty”, „Śniadanie do łóżka”, czy „Miłość na wybiegu”.

Metamorfoza to nie tylko wygląd zewnętrzny, to także zmiana myślenia i patrzenia na świat. Trzy dzielne panie przez kilka tygodni uczestniczyły w zajęciach z coachem, trenerem personalnym, a także spotkały się z kosmetologiem i stomatologiem. Czy nauczyły się łapać balans między pracą a życiem prywatnym, dowiemy się podczas finału. Wtedy też zobaczymy odmienione bohaterki.

Sprawdź też:

W energetycznej rozmowie Dorota Wellman sprawdziła, czy Katarzyna Dowbor ma nadal apetyt na życie. Dziennikarka, prowadząca w Polsacie program "Nasz nowy dom" żyje pełną parą, realizuje się zawodowo i prywatnie. Jest kobietą sukcesu, która potrafi zadbać o siebie i swoich bliskich.

Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce, znalazła się w gronie laureatów tegorocznej edycji plebiscytu BrandMe CEO, który odbył się pod hasłem „Liderzy XXI wieku”. W szczerej rozmowie z Bartkiem Jędrzejczakiem mówiła o autentyczności, zaufaniu, odwadze i samotności.

I choć prelegentki to silne kobiety, które osiągnęły sukces w swoim życiu, nie występują dziś w roli mentorów. Opowiadają swoje historie. Wspaniale. Szczerze. Prawdziwie. Mówią o radościach, ale też dzielą się błędami, porażkami i trudnymi momentami. Pokazują na swoim przykładzie że warto iść do przodu, ale tylko w zgodzie z samą sobą. Bo. by w zawodzie stać na równi z mężczyznami trzeba być... kobietą. Silną i wytrwałą. Co ciekawe, posłuchać liderek przyszli też mężczyźni.

Dorota Wellman przedstawiła siedem historii kobiet, których życie napisało różne scenariusze. Każda historia pokazała kobietom, że warto walczyć o siebie, swoje marzenia i dążyć do samorealizacji. Rozmowy Doroty Wellman z finalistkami konkursu #opowiedzswojahistorie zainaugurowała śpiewem Agnieszka Czyż.

Zobacz zdjęcia:

Zobacz też:

Te łóżkowe pozycje powiedzą wszystko o twoim związku! Sprawd...

Sprawdź też:

Znaki zodiaku. Objawiają talenty, zdradzają przeznaczenie.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

w
wilk w owczej skórze

"Bo by w zawodzie stać na równi z mężczyznami trzeba być... kobietą. Silną i wytrwałą." - powiedzcie to tym wszystkim kobietom, które siedzą po 12 godzin na kasie w markecie, albo tym, które przeciągają palety na wózku ważące 10 razy tyle co one. Feminizm to podsycanie kompleksów w kobietach, że są gorszą wersją mężczyzny i ciągle muszą z mężczyzną rywalizować. Nawet wielkie bizneswoman budzą się po 40 z ręką w nocniku, ze świadomością, że coś im w życiu umknęło.

G
Gość

Może wreszcie ktoś wbije do główek tym egocentrycznym Paniom, że kobieta staje się kobietą tylko wtedy kiedy przegląda się w oczach mężczyzny. Ustawiczne zawłaszczanie atrybutów męskości do niczego dobrego nie prowadzi. Kobieta i mężczyzna to dwie krańcowo różne fabryki chemiczne. Biologia mężczyzny czy kobiety to przecież sama chemia organiczna. "Jądra mężczyzny, niczym jabłka w raju - po nie kobiece rączki same się wyciągają." Oj, z tego raju kobiety same się wypędzają. Techniczne udogodnienia spowodował, że kobiety maja więcej czasu "dla siebie" i więcej "nie swoich" głupich myśli łykanych na takich kurnikowych sabatach. To tragikomedia, kiedy kobieta postanawia być mężczyzną.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3