9 z 12
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
![W dobie social mediów pracownicy, a i często ich przełożeni,...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/c4/e1/5e558e0c70c4d_o_large.jpg)
fot. unsplash
Idziesz do nowej pracy? Oto 7 rzeczy, które powinieneś wiedzieć, aby szybciej odnaleźć się w nowym miejscu
Komunikacja po pracy w social mediach
W dobie social mediów pracownicy, a i często ich przełożeni, mają ze sobą kontakt właśnie na Facebooku czy Twitterze. Warto dość szybko dowiedzieć się, jakie relacje panują w danej firmie w wirtualnej rzeczywistości. Jeśli wyraźnie oddzielamy życie prywatne od zawodowego, a w firmie panują zupełnie inne zasady, staniemy przed dylematem. Pozostaje także kwestia messengera, które wiele managerów w firmach używa do kontaktowania się ze współpracownikami w godzinach poza pracą.