Inea oddaje pieniądze klientom. Sprawdź, jak uzyskać zwrot! [INFOLINIA, FORMULARZ]

ZSN
Udostępnij:
Inea zwróci pieniądze klientom, którym bezprawnie podwyższyła ceny usług. Jak informuje UOKiK, aktualni klienci operatora mają miesiąc na zgłoszenie się po zwrot, natomiast byli abonenci - trzy miesiące. W tym celu uruchomiono m.in. specjalną infolinię.

Przypomnijmy, że postępowanie UOKiK wykazało, że Inea dwukrotnie (na przełomie 2014 i 2015 roku) bez porozumienia z klientami zmieniła umowy i podwyższyła miesięczne opłaty za internet i telewizję. Podwyżki wahały się od 90 gr do nawet 7,5 zł.

Operator zobowiązał się do zwrotu bezprawnie pobranych opłat, a Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyjął zaproponowane przez Inea rozwiązania.

Spółka ma obowiązek poinformować aktualnych klientów o decyzji Prezesa UOKiK poprzez indywidualnie skierowane komunikaty. Byli klienci znajdą komunikat na stronie operatora.

Aby móc skorzystać z możliwości uzyskania zwrotu nadpłaconych środków, konsumenci muszą skontaktować się z Inea - aktualni abonenci w ciągu miesiąca od otrzymania komunikatu, czyli do dnia 15 stycznia 2017 r.

Spółka uruchomiła też specjalny numer telefonu: 61 2211616, dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Inea przygotowała też formularz, który po wypełnieniu można przesłać pod adres: INEA S.A., Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo, z dopiskiem "Zwrot UOKIK".

Inea ma obowiązek przekazania informacji o stopniu realizacji zobowiązania w ciągu 8 miesięcy od uprawomocnienia się decyzji.

Zakupy róbmy racjonalnie a nie emocjonalnie KOMENTARZ

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Klara
Ja dopiero dowiedziałam się o takiej "akcji"... Zabrać kasę to od razu potrafią, ale żeby oddać to mam wnioski pisać, żeby łaskawie oddali co nieuczciwe zabrali?!?!?! I jeszcze miesiąc... A gdzie to było ogłoszone?
J
Ju Dr
Nie oddaje. Gdy zgłosiłam reklamację na czas rozpatrywania wniosku otrzymała odpowiedź, że wniosek został rozpatrzony negatywnie, gdyż został przesłany na nieprawidłowym druku (otrzymałam go (druk) z Inei.